Jeg er forelsket - men har dårlig samvittighed ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Anonym trådstarter

.. ja det har jeg!

Har mødt denne fyr, han er ovenud fantastisk  og elsker børn.
Men jeg ved min ekskæreste, som er far til mit barn, stadig har følelser for mig - så det er rigtig svært for mig fordi jeg ved at jeg vil komme til at såre ham.

Ved ikke hvad jeg ville med det her - måske bare få at vide at det er okay at lade sig rive med og være hemmeligt forelsket? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Mettefpigen

Så længe at det er din EKS! så har du ikk nogen forpligtelser overfor ham.... Så er du fri og kan gøre hvad du vill Du skal slet ikk tænke på hvordan han har det med det, men tænke på dig selv!  Og hvis du vil rive dig med og flyve på den lyserøde sky så skal du gøre det!!!  Så god fornøjelse med det

Anmeld

22. juli 2011

ott

Anonym skriver:

.. ja det har jeg!

Men jeg ved min ekskæreste, som er far til mit barn, stadig har følelser for mig - så det er rigtig svært for mig fordi jeg ved at jeg vil komme til at såre ham.

Ved ikke hvad jeg ville med det her - måske bare få at vide at det er okay at lade sig rive med og være hemmeligt forelsket? 

Synes også du er i din gode ret til at være dejligt nyforelsket uden dårlig samvittighed.

Anmeld

22. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

.. ja det har jeg!

Søde ven..hvorfor skal din x diktere dit liv??

Han kan da være nok så forelsket i dig.
Han er din x og så må han tage det, der følger med.

Så nyd dog din forelskelse i lys lue

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. juli 2011

Carina1977

Anonym skriver:

.. ja det har jeg!

Hvornår gik i fra hinanden? Jeg synes du skal følge dit hjerte. Hvis du er meget glad for denne fyr, så synes jeg du bare skal nyde det

Din X bliver nødt til at tackle det her...det er hans problem ikke dit. Det kan måske godt lyde lidt koldt, men der var jo en grund til at i gik fra hinanden, og I skal også videre. Selvom han måske ikke er parat til at komme videre endnu, så kan du jo sagtens være parat til det. Så tænk på dig selv. Han skal nok komme over det med tiden

Anmeld

22. juli 2011

Mira0911

Kan kun sige, følg dit hjerte... 

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Så længe at det er din EKS! så har du ikk nogen forpligtelser overfor ham.... Så er du fri og kan gøre hvad du vill Du skal slet ikk tænke på hvordan han har det med det, men tænke på dig selv!  Og hvis du vil rive dig med og flyve på den lyserøde sky så skal du gøre det!!!  Så god fornøjelse med det

Årh, tak ! 
Det var bare slet ikke planen jeg ville se ham som jeg gør - men hold da op han har bare taget mig med storm. 

Anmeld

22. juli 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

Årh, tak ! 
Det var bare slet ikke planen jeg ville se ham som jeg gør - men hold da op han har bare taget mig med storm. 

Jaa det sker jo  Men så længe du er "single" så burde der da ikke være noget galt i det... Og din eks må "komme" sig over det.. Du skal slet ikk tænke på ham... Du skal tænke på dig selv!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.