Aktivering/stimulering af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Rikkeas

Hm, hey girls.

Jeg har en datter på lige knap 9 mdr, og hun skal i dp her d. 1/8.

Men.. tiden herhjemme er begyndt at blive små-lang, for jeg keeeder hende.. Hun er ikke tilfreds med legetøjet og sådan, jeg kan bare mærke på hende, at der skal ske noget mere - og hele tiden.

er der nogle der har noget mega gode ideer og råd til mig?

please

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Lone Jakobsen

nu ved jeg jo ikke hvordan du i forvejen aktivere hende, men her er lidt ideer:

* bolde i alle farve og faconer

* musik, dans med hende, lad hende rokke og nyde musikken

* en sandkasse er altid et hit

* ting med overraskelser i (fx. pop op dyr)

* gå tur, lad hende kigge på hunde, lastbiler, blade der blæser osv.

det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om her en tidlig fredag aften mangler du flere ideer så skriv endelig.

mvh. Lone

Anmeld

22. juli 2011

Rikkeas

nutche skriver:

nu ved jeg jo ikke hvordan du i forvejen aktivere hende, men her er lidt ideer:

* bolde i alle farve og faconer

* musik, dans med hende, lad hende rokke og nyde musikken

* en sandkasse er altid et hit

* ting med overraskelser i (fx. pop op dyr)

* gå tur, lad hende kigge på hunde, lastbiler, blade der blæser osv.

det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om her en tidlig fredag aften mangler du flere ideer så skriv endelig.

mvh. Lone

mange tusind tak Lone, det vil jeg helt sikkert forsøge mig med!

Anmeld

22. juli 2011

2721

rikkeas skriver:

Blæs nogle sæbebobler, det er også et hit.
Rasle æg (du kan synge den her : inde i min hånd inde, i min hånd, har jeg et rasle æg, vil du se?mens du rasler ægget. du kan sætte andre ord ind end hånd), små sanglege. lave koldbøtter, kravle om kap(hvis hun selvfølgelig kravler) .
Ved ikke om det kan bruges

Anmeld

22. juli 2011

raca

tag regntøj på og smut ud.....

der er så mange dufte og det er så sjovt og pladder i mudder og vand når man er i den alder... og tja det elsker alle børn vist

Anmeld

22. juli 2011

Lone Jakobsen

rikkeas skriver:

det var sørme så lidt

Anmeld

22. juli 2011

Rikkeas

Puslingen skriver:

Blæs nogle sæbebobler, det er også et hit.
Rasle æg (du kan synge den her : inde i min hånd inde, i min hånd, har jeg et rasle æg, vil du se?mens du rasler ægget. du kan sætte andre ord ind end hånd), små sanglege. lave koldbøtter, kravle om kap(hvis hun selvfølgelig kravler) .
Ved ikke om det kan bruges

knald god idé, det må jeg prøve! :-D

Anmeld

22. juli 2011

Rikkeas

raca skriver:

tag regntøj på og smut ud.....

der er så mange dufte og det er så sjovt og pladder i mudder og vand når man er i den alder... og tja det elsker alle børn vist

har ikke rigtig noget regntøj til hende, og hun kravler ikke helt, hun trækker sig frem, og hun putter alt i munden..

Anmeld

22. juli 2011

raca

rikkeas skriver:

har ikke rigtig noget regntøj til hende, og hun kravler ikke helt, hun trækker sig frem, og hun putter alt i munden..

man kan få regnbukser med fødder.. og hun skal da havde regntøj med i dp.. mine unger har haft regntøj fra de har været ca 8-9 mdr.. jeg bliver tosset af at være inde hele tiden... og sur på dpmoren hvis hun ikke lufter dem i det tidsrum han var der... hvis mine ikke var ude hverdag sover de ikke ordenligt.

du lære hende bare at sut må bruges ude.. og ellers er der ingen der har taget skade af lidt jord og græs...

Anmeld

22. juli 2011

Rikkeas

raca skriver:

man kan få regnbukser med fødder.. og hun skal da havde regntøj med i dp.. mine unger har haft regntøj fra de har været ca 8-9 mdr.. jeg bliver tosset af at være inde hele tiden... og sur på dpmoren hvis hun ikke lufter dem i det tidsrum han var der... hvis mine ikke var ude hverdag sover de ikke ordenligt.

du lære hende bare at sut må bruges ude.. og ellers er der ingen der har taget skade af lidt jord og græs...

du er da klog, kvinde :-D

det har jeg aldrig tænkt over selv.. og jeg har meget græs, som hun elsker at pille ved når vi er ude i solskin.. så jeg må da lige finde noget regntøj :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.