Hvad ville i blive glade for i dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Vi gav et års smykke fra Kirkens Korshær til kærestens Niece, fra det år hun blev født.  Synes jeg selv er en ret fin gave til en pige, hvis det er en pige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Filuca

Bambii skriver:

Ej, det er da en super fed idé

Ja, tænker at det må være sjovt for et barn at få læst en historie op, hvor de selv er hovedperson

Overvejede at få en lavet, da min lille kusine skulle døbes, men da jeg selv skulle stå fadder, ville vi give en lidt dyrere gave, så endte med et Georg Jensen flag med hendes navn og dåbsdag indgraveret i stedet

Anmeld

22. juli 2011

NinaNymannMadsen

vi fik håndklæder med vaskeklude til. altså sådan nogen baby hånklæder hvor der er en hætte på. de er rigtig gode og kan bruges meget længe. min datter er lige blevet 2 og bruger stadig hendes.

og ellers er penge eller gave kort jo en oplagt mulighed hvis man slet ikk ved hvad man skal gi.

er det en pige jamen så måske et armbånd eller halskæde hun kan bruge senere hen.

Anmeld

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi gav et års smykke fra Kirkens Korshær til kærestens Niece, fra det år hun blev født.  Synes jeg selv er en ret fin gave til en pige, hvis det er en pige. 

Vil tilføje, at jeg også synes det er en fin gave, fordi den er tæt knyttet til Kirkens arbejde, og man dermed også støtter velgørende formål. 

Anmeld

22. juli 2011

Kruse90

Vi gav en hoppehest.

Den fåes i flere farver
Den er rigtig rigtig godt, og det er en ting de kan bruge i langtid

Anmeld

22. juli 2011

Rødhætte

Den kommende far skriver:

Vi står og skal til barnedåb om to uger og skal i den forbindelse købe en gave - men hvad?? 

Hvad ville i sætte mest pris på at få?

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Nu ved jeg ikke hvor meget I giver for, men vi fik et gavekort til en fotograf.. Det synes jeg var en rigtig god gave

Anmeld

22. juli 2011

Den kommende far

Bambii skriver:

Er det en pige eller dreng?

pige

MVH

Den kommende far

Anmeld

22. juli 2011

Den kommende far

Rødhætte skriver:

Nu ved jeg ikke hvor meget I giver for, men vi fik et gavekort til en fotograf.. Det synes jeg var en rigtig god gave

har den holdning at penge ikke skal være afgørende.. ikke for at vi giver dyre gaver men hvis den perfekte gave koster lidt mere end budgetteret så køber vi den

MVH

Den kommende far

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

den bedste gave min søn fik i mine øjne var en sølvrulle til hans dåbsattest, så ved man altid hvor den er..

i hans øjne er det nok den blå/røde scooter han fik af sine gudforældre..

Anmeld

22. juli 2011

Kruse90 skriver:

Vi gav en hoppehest.

Den fåes i flere farver
Den er rigtig rigtig godt, og det er en ting de kan bruge i langtid

Hvad er deeet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.