hjælp lidt tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

DLM

Jeg har sat mig for at male Robbie williams til min veninde som en ekstra fødselsdagsgave, men skal lige have nogle meninger det vil være en stor hjælp tak skal lige sige jeg er ikke den store maler.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

papmoar

ikke den store maler?

jeg synes i hvert fald at det er et meget flot maleri og det ligner også meget Robbie!

Anmeld

22. juli 2011

Emily2012<3

Det er da super flot.. Jeg kan ikke engang lave en tændstiksmand..

Anmeld

22. juli 2011

L.J.L

DLM skriver:

Jeg har sat mig for at male Robbie williams til min veninde som en ekstra fødselsdagsgave, men skal lige have nogle meninger det vil være en stor hjælp tak skal lige sige jeg er ikke den store maler.

God start, men prøv at holde hånden over højre side, så ligner den venstre side mere. Du skal have rykket højre side lidt ned, højre øje sidder for højt, og han har ingen kindben i højre side.

Anmeld

22. juli 2011

DLM

ikke den store maler?

jeg synes i hvert fald at det er et meget flot maleri og det ligner også meget Robbie!

mange tak nej jeg er ikke den store maler, jeg maler aldrig og det er år siden jeg har gjort det

Anmeld

22. juli 2011

DLM

BJNGJ. skriver:

Det er da super flot.. Jeg kan ikke engang lave en tændstiksmand..

takker

Anmeld

22. juli 2011

DLM

L.J.L skriver:

God start, men prøv at holde hånden over højre side, så ligner den venstre side mere. Du skal have rykket højre side lidt ned, højre øje sidder for højt, og han har ingen kindben i højre side.

har du ret i, men det ser heller ikke sådan ud når man kigger på det på bordet, kan ikke rigtig få taget et ordenligt billede med kameraet

Anmeld

22. juli 2011

L.J.L

DLM skriver:

har du ret i, men det ser heller ikke sådan ud når man kigger på det på bordet, kan ikke rigtig få taget et ordenligt billede med kameraet

hmm ok, jamen så er det jo svært at bedømme

Anmeld

22. juli 2011

DLM

L.J.L skriver:

hmm ok, jamen så er det jo svært at bedømme

ja det er det desværre, jeg kan bare ikke få en ordenlig vinkel med kameraet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.