kender du dem her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.157 visninger
34 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

L.J.L

Det er sådan nogle små plastikplader som man kan sætte sammen så man kan bygge forskellige ting. Det er ikke klodser, men nogle flade plader omkring 3-4 cm.

Jeg ved ikke hvad de hedder men min læge har dem til børnene, og min dreng elsker at lege med dem, så vil prøve at få fat i sådan nogle.

hjælp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er det Plus Plus du tænker på?

Plus Plus Mini Basis 1200 stk

Anmeld

22. juli 2011

L.J.L

MoarHvidovre skriver:

nej, ikke helt. De er ellers også smarte, men dem jeg tænker på er mere flade og lavet af plastik, og så er der ligesom sådan nogle "hængsler" på siderne, så de kan klipses sammen med de andre plader... svært at forklare

Anmeld

22. juli 2011

DenLykkelige

L.J.L skriver:

Det er sådan nogle små plastikplader som man kan sætte sammen så man kan bygge forskellige ting. Det er ikke klodser, men nogle flade plader omkring 3-4 cm.

Jeg ved ikke hvad de hedder men min læge har dem til børnene, og min dreng elsker at lege med dem, så vil prøve at få fat i sådan nogle.

hjælp?

Orh for pokker! Jeg ved hvad du snakker om... Iiihhh... Hvad er det nu de hedder!!

Eeej, har det bare lige på tungen!!

Anmeld

22. juli 2011

MoarHvidovre

L.J.L skriver:

nej, ikke helt. De er ellers også smarte, men dem jeg tænker på er mere flade og lavet af plastik, og så er der ligesom sådan nogle "hængsler" på siderne, så de kan klipses sammen med de andre plader... svært at forklare

Ok. Så kan jeg ikke hjælpe dig.

Jeg har lige købt disse til mine børn, og det er et kæmpe hit. De har dem i øvrigt også i deres vs/bh.

Anmeld

22. juli 2011

L.J.L

CSDK<3 skriver:

Orh for pokker! Jeg ved hvad du snakker om... Iiihhh... Hvad er det nu de hedder!!

Eeej, har det bare lige på tungen!!

kom kom kom

Anmeld

22. juli 2011

Chalala85

MoarHvidovre skriver:

Hvor har du købt dem henne??

Anmeld

22. juli 2011

MoarHvidovre

Hvor har du købt dem henne??

Jeg købte dem i Legekæden, men de kan også købes på nettet.

Mine børn er 3 år og 9 mdr., og 2 år og 4 mdr. Jeg købte størrelsen mini, og det kan min mindste også godt finde ud af

Anmeld

22. juli 2011

Chalala85

MoarHvidovre skriver:

Jeg købte dem i Legekæden, men de kan også købes på nettet.

Mine børn er 3 år og 9 mdr., og 2 år og 4 mdr. Jeg købte størrelsen mini, og det kan min mindste også godt finde ud af

Takker.. min søn er 4 år men de leger med dem i bh. Så mon ikke de ville være et hit herhjemm e også

Anmeld

22. juli 2011

Madam Blå

Tror også jeg ved hvad det er for nogle. Men aner ikke hvad de hedder. Vi havde dem i en børnehave, som jeg arbejdede i Har de dem ikke i institutionen også?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.