Rødhætte skriver:
Super god ide.. Det er helt sikkert noget jeg vil gøre næste gang han skal have grød! 
Ville din pige heller ikke have mælk i den aldre, eller kunne hun bare ikke mættes af det mere?
Da hun var 3 mdr blev hun ikke mæt, men vi har fra hun var lige omkring 4 mdr og indtil haft en kamp med at få hende til at spise flasken.. Hun vile max tage 3 flasker om dagen af max 160ml.. Så begyndt jeg at lave alt hendes mad på MME så jeg var sikker på hun kom op og fik det hun skulle.. Vi kæmper stadig med at hun spiser flasken, som regl er det mellem 160-200ml der ryger ned på 1 time.. En kamp uden lige, men vi giver ikke op endnu, for når hun først fatter hvad det er der er i flasken, jamen så ryger det ned hurtigt..
Tror det har noget af gøre med hun er ved at få tænder (De har været på vej siden hun var knap 4 mdr) Vi kan allerede se 8 der gør tegn til at poppe ud, så nu venter vi bare..
Hvis du mangler opskrifter, kan du altid google dem - vi fik dog en folder fra vores SP med forslag til mos og grød til børn fra 4 mdr og op 
Anmeld