hård mave 1½ år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

L.J.L

Ni-ko-li-ne skriver:

de må vidst få omkring sådan to små æsker om ugen... rosiner altså...

ja hvid det er fgenstængerne med abrikoser i, burde de være bedre end ingenting

ok jeg må prøve... tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Ni-ko-li-ne

L.J.L skriver:

ok jeg må prøve... tak

håber i får løst problemet... forstoppelse er en pest :0(

Anmeld

22. juli 2011

L.J.L

Ni-ko-li-ne skriver:

håber i får løst problemet... forstoppelse er en pest :0(

ja han har egentlig altid døjet med det, og han siger ikke noget til det, men synes bare det er synd at han skal presse sådan for at komme af med det hver gang

Anmeld

23. juli 2011

charlottekri

herhjemme har vi også døjet rigtig meget med hård mave, det er faktisk først stoppet her for nylig og min datter er 3½ år...

vi prøvede både lactulose (), sveskemos, rosiner og rigeligt at drikke men der var intet der hjalp, indtil vi fandt vidundermidlet: KIWI

det er noget der kan sætte gang i en stoppet mave!! start ud med en helt i et par dage, og derefter en halv om dagen i ca. en uge og derefter efter behov.

det er bedst at bruge en overmoden kiwi, for ellers kan de godt være noget sure i det, og så vil han sikkert ikke have det...

knus charlotte

Anmeld

23. juli 2011

LC

Min datter på 1½ drikker sveskejuice, når hun har hård mave.... hun får 1-2 glas en dag og et glas igen dagen efter og så er der ikker noget i en periode...

Men er næsten en gang om måneden hun er på sveskejuice, men det virker effektivt for hende...

Ellers skulle svesker hjælpe.... Ingen bananer(de giver hård mave) alt andet frugt skulle også være godt.

Anmeld

23. juli 2011

FjolleTrold

Rigtig træls at døje med det - det gjorde vi også med den store dreng. Kiwi hjalp også - og jordbærgrød.

Ellers brugte vi en zoneterapeut med stor virkning - der skulle 5 behandlinger til, men så var der faktisk ikke mere problemer. Vi har også brugt zoneterapeut til den lille - og det har også virket på hende. Så måske det var værd at prøve.

Movicol synes vi hjælper bedre end lactulose, men er heller ikke pjattet med de sager...

Anmeld

23. juli 2011

L.J.L

Tusind tak for alle jeres svar! Jeg tror vi prøver med kiwi og svedskejuice

Anmeld

23. juli 2011

Maja88

problemet med movicol og disse ting er bare, de giver slap tarm...

men prøv ellers også med en gang sukkervand..

Anmeld

23. juli 2011

L.J.L

Maja88 skriver:

problemet med movicol og disse ting er bare, de giver slap tarm...

men prøv ellers også med en gang sukkervand..

det er netop derfor jeg ikke er meget for at give ham sådan noget.

Sukkervand fik han da han var baby, det hjalp slet ikke synes jeg. Men vil prøve om han vil have sveskejuice og kiwifrugt

Anmeld

25. juli 2011

kbm1

min pige på 13 måneder får løs afføring af æble juice.. svesker har aldrig hjulpet på hende.. men en brik æblejuice så er der gang i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.