Mine første kager:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

MariaMus

Så fik jeg endelig kastet mig ud i kagebagningen, og det er så sjovt, men ikke godt med alle de kalorier...

Den hvide og brune er min første kage og den lyserøde min anden kage. Den første kage var med drømmekagebunde, tobleronemousse og jordbær/rabarbermousse. Drømmekagebundene var alt for tørre, derfor brugte jeg købebunde til den næste kage. Den lyserøde kage er med lyse bunde, blodappelsinmousse og hvid chokolademousse. Vi skal nyde den i aften, så ved endnu ikke hvordan den smager, men tror at den er god På begge kage er der brugt alm. smørcreme og mmf.

Jeg ville have skrevet navn på kagerne med min nyindkøbte bogstavudstikker, men det drillede simpelthen alt for meget, da bogstaverne ikke ville ud af den, og da de endelig kom ud af den var de ikke pæne mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Malonde1985

De er flotte ;-) god appetit

Anmeld

22. juli 2011

misslea

IIhhh hvor er de fine

Anmeld

22. juli 2011

MariaMus

Tak

Anmeld

22. juli 2011

Pige2009

De er vildt flotte og mums!

Anmeld

22. juli 2011

Muffin_girl

MariaMus skriver:

Så fik jeg endelig kastet mig ud i kagebagningen, og det er så sjovt, men ikke godt med alle de kalorier...

Den hvide og brune er min første kage og den lyserøde min anden kage. Den første kage var med drømmekagebunde, tobleronemousse og jordbær/rabarbermousse. Drømmekagebundene var alt for tørre, derfor brugte jeg købebunde til den næste kage. Den lyserøde kage er med lyse bunde, blodappelsinmousse og hvid chokolademousse. Vi skal nyde den i aften, så ved endnu ikke hvordan den smager, men tror at den er god På begge kage er der brugt alm. smørcreme og mmf.

Jeg ville have skrevet navn på kagerne med min nyindkøbte bogstavudstikker, men det drillede simpelthen alt for meget, da bogstaverne ikke ville ud af den, og da de endelig kom ud af den var de ikke pæne mere

De er fine .. Specielt den lyserdøe 

Anmeld

22. juli 2011

mulle7430

MariaMus skriver:

super flotte

Anmeld

22. juli 2011

MariaMus

En lille opdatering den lyserøde kage smagte fantastisk og jeg fik bogstavudstikkeren til at virke. Fondanten skulle åbentbart være meget tyndt udrullet og lidt tør i det, brugte maizenamel og så virkede det. Så nu kan jeg lave fine dåbskager til lillepigens barnedåb i næste weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.