Hvornår har jeres fået tænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

MyLove E

Og hvad var tegne??

Elias er 2½mdr og har været meget plydre de sidste par dage. Han er begyndt at savle utrolig meget, og putter sine hænder rigtig meget i munden.

Kan det være tegn på tænder? Han har ingen feber..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Mi&Mi

det kan sagtens være tegn på kommende tænder, børn reagerer jo forskelligt

min søn var bare rigtig rigtig træt og spiste ikke voldsomt meget dagen op til at hans første tand kom frem.

han havde heller ingen feber, og var kun en smule pyldret

Anmeld

22. juli 2011

B&J

Det kan sagtens være tænder, eller en begyndelse på det... min dreng fik først tænder da han var 10mdr det var sent

Anmeld

22. juli 2011

VNB

min søn fik 2 tænder forneden da han var 4 måneder gammel. Han savlede også ektremt meget, havde feber i4 dage, nedsat appetit og var meget mor-putte-syg.

din søn er MEGET tidlig ude, men det du beskriver kunne godt lyde som tænder, så hold øje med om tandkødet brydes i de næste par uger  det første tegn på at tanden er på vej igennem, er et lille hul på gummen som nærmest ligner en lille blæne der er gået hul på

knus

Anmeld

22. juli 2011

Mathilde

Min datter var godt 10mdr da hun fik den første tand...eller hun fik to på to dage i undermunden.

Hun fik rød numse, var rigtig ked af det, lidt feber, ville ikke sove og kun have bryst.. og så savlede hun lidt, hvilket hun ellers slet ikke gjorde.

Det kan sagtens være tegn på, at der er noget på vej...men hold op det er tidligt hvis det er tænder. Ham er der fart på

Anmeld

22. juli 2011

CeViss

Min søn var 4½ månede da han fik den første tand, jeg kunne ikke mærke nogen forskel.

Nu er han snart 9 måneder og har 6 tænder, nogle af de sidste kunne jeg mærke lidt på ham, han spiste ikke så meget og savlede.

Så tror da også at din søn er ved at få tænder Han er da tidligt ude.

Anmeld

22. juli 2011

Molly8

Tauf skriver:

Og hvad var tegne??

Elias er 2½mdr og har været meget plydre de sidste par dage. Han er begyndt at savle utrolig meget, og putter sine hænder rigtig meget i munden.

De fleste børn begynder at sutte mere på hænderne omkring de 3 mdr. fordi de er begyndt at undersøge alting med munden. Det giver en del savl. Min søn er 5 mdr. og de sidste par mdr. er der mange, der har bemærket det og snakket om tænder. Jeg regner dog med, at der går en rum tid endnu. Sundhedsplejersken siger at tænder kommer omkring de 6 mdr. selvfølgelig med store udsving. Min søns legekammerat, der er 3 dage yngre har allerede 2..

Kh Molly

Anmeld

22. juli 2011

Rødhætte

Tauf skriver:

Og hvad var tegne??

Min søn på 4 mdr begyndte også på det med hænderne i samme aldre.. Dog ingen tegn på tænder, så tror bare han er ved at opdage at han har hænder

Anmeld

22. juli 2011

Maja_4000

Min datter er 7 måneder og hendes første tand er lige brudt igennem

Hun har også savlet og puttet hænder ( og alt andet ) i munden i laaaang tid ! Så det behøver ikke være tegn på  tænder Tror hun startede på det for 4 måneder siden :b

Anmeld

22. juli 2011

Clisolka

Min datter på 8½ måned fik sine første 2 bisser i undermunden da hun var præcis 6 mrd. gammel. Da hun var 7 mrd. kom den 3. og nu er den 4. brudt igennem i undermunden 

Hun puttede alt i munden nogle måneder forinden og savlede en del. Hun har været en smule mere pylret nogle dage, men ellers har vi intet mærket til dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.