ammestop -> Mega ømme babser. hjælp :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

twiggi

morethanperfect skriver:

Orr det er ikke sjovt . Jeg ville heller ikk stoppe men så ingen anden udvej da Oscar ikke blev mæt

Jeg gjorde intet ved det da jeg stoppede .. Da jeg fik rigtig ondt tog jeg et langt varmt bad for at lette trykket lidt og det hjalp .. Fik ikke piller eller noget .. Og heller ikke bryst betændelse ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Maja88

ved os hjælper det til at holde maven igang ved at blande MME og MM

Anmeld

21. juli 2011

2babygirls

NinaSophia skriver:

så hun må gerne drikke mælken selvom hun har ondt i maven og er ved at vænne maven til nan ha 1?

Ja det må hun godt. Hendes mave er jo vant til din mælk, så tror ikke det er det der giver hende mavepine!! Nan er jo noget helt andet for hende, så derfor kan det godt ødelægge maven lidt, da det er nyt.

Anmeld

21. juli 2011

twiggi

Tina&Martin skriver:

Ja det må hun godt. Hendes mave er jo vant til din mælk, så tror ikke det er det der giver hende mavepine!! Nan er jo noget helt andet for hende, så derfor kan det godt ødelægge maven lidt, da det er nyt.

okay tak.. lægger hende til med det samme

Anmeld

21. juli 2011

2babygirls

NinaSophia skriver:

okay tak.. lægger hende til med det samme

Gør endelig det, og så lad hende få flasken næste gang, så hun ikke får brystet HVER gang, så skulle de produktion lige så stille gå ned.

Anmeld

21. juli 2011

twiggi

isabellamor skriver:

hvis du har taget en ammestop pille må du ikke.. hvis du selv trapper ned så sker der ikke noget ved det... 

okay super.. tusind tak

Anmeld

21. juli 2011

twiggi

Tina&Martin skriver:

Gør endelig det, og så lad hende få flasken næste gang, så hun ikke får brystet HVER gang, så skulle de produktion lige så stille gå ned.

super.. tak søde

Anmeld

21. juli 2011

2babygirls

NinaSophia skriver:

super.. tak søde

Det var så lidt. Håber du snart får det bedre. Jeg trykkede også brystet helt sammen i badet, så alt mælken blev presset ud. DET hjalp også meget hehe. Det der massage noget på knuder duede jeg IKKE til

Anmeld

21. juli 2011

twiggi

MetteS81 skriver:

Åååh føler med dig! Mine babser gjorde også sindssygt ondt da jeg stoppede amningen!

Din datter burde ikke få ondt i maven af at du blander MME og MM...men hvis du alligevel skal stoppe helt, så kan du gøre følgende:

1) Trap langsomt ned med amningen....dvs giv hende kun bryst hver anden gang i et par dage. Derefter hver 3. gang...osv osv...på den måde blir det produceret mindre og mindre mælk.

ELLER

2) Fortsæt udelukkende på MME og let trykket i brysterne under bruseren...ikke for meget, bare stryg med hånden henover så det værste tryk forsvinder. Efter kort tid bliver produktionen sat ned...vær opmærksom på mælkeknuder! Gør AVS hvis det udvikler sig til en brystbetændelse! 

ELLER 

3) Spørg efter ammestop-piller hos lægen. Du skal tage 2 piller og så burde mælkeproduktionen stoppe. Brysterne bliver dog ofte (og desværre) meget spændte i op til en uges tid, og også her er det rart at massere lidt af trykket væk med flad hånd under bruseren. Bind et tørklæde stramt rundt om brystet, det hjælper også...

Jeg fik ammestop-pillerne, og det forløb som jeg har skrevet ovenfor...man skal nok være lidt tålmodig og det kan være sååå svært når det hele bare er ved at eksplodere. Men hold ud!! Lige meget hvad, så stopper det med at gøre ondt inden så længe...  

tak for dit kanone gode svar

jeg prøver ad.. uden pillerne

Anmeld

22. juli 2011

mortilnoahogmelina

Hej
Du skal have en stor krammer , jeg ved udemærket hvordan du har det .

Jeg har været hele møllen igennem som du er igang med nu .
Jeg gjorder det at jeg ammede ham ca 5 min så hvert bryst hver eller hver anden gang han fik mad . Det gjorder at vi mælkeproduktion faldt automatisk . Og til sidst kunne jeg stoppe helt med at amme , jeg trappede lige så stille ud med at fjerne en amning om dagen . Altså lod vær at amme feks 1 gang ud af de måltider han fik på en dag .

Hvis hun har så svært ved at komme af med sin afføring kan jeg absolut anbefale at snakke med lægen og få movicol bare lige til at få den igang og så stoppe igen . Vi har selv brugt det og der hjælper virkelig .
VI havde en søn søn simpelthen skreg i 1time eller mere til det endelig lykkedes at komme af med det .
Vi har selv måtte tømme ham via et termometer , hej sjovt .
MEn movicolen hjalp os på rette vej og idag får han intet men kan selv .
DEr udover så cykle med hendes ben , så kør cirkel bevægelser på maven .
Hvor gammel er hun nu ?
I kan os skifte til den grønne alomin da den er meget lettere for maven at fordøje , vi bruger fon stadigvæk . Det hjælper vil jeg sige .

Håber du kunne bruge mit svar til lidt hjalp .

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.