Hørescreening gik ikke igennem, Erfaring søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.957 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

louisevl

Hey i kloge tøser derude

Tror bare jeg har brug for lidt opmuntring og nogle med nogle positive historier

Da Jakov var 2 dage gammel var vi til hørescreening, men denne gik ikke igennem. Så nu har vi været afsted i, hvor han er 9 dage gammel, og den ville kun gå igennem på højre øre. Den 9 August har vi fået tid på høreklinikken, hvor han så skal tjekkes på det venstre øre.....

Er der andre der har prøvet det samme og hvor den så er gået igennem på øreklinikken?

Lige nu forestiller jeg mig bare, at han skal gå rundt med et monster af et høreapperat og blive mobbet af de andre børn

Åh der er rigtig kommet gang i hormonerne efter denne tur...

Kram Louise

p.s. i får da lige et billed af ham

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Troldepussen

louisevl skriver:

Hey i kloge tøser derude

Tror bare jeg har brug for lidt opmuntring og nogle med nogle positive historier

Da Jakov var 2 dage gammel var vi til hørescreening, men denne gik ikke igennem. Så nu har vi været afsted i, hvor han er 9 dage gammel, og den ville kun gå igennem på højre øre. Den 9 August har vi fået tid på høreklinikken, hvor han så skal tjekkes på det venstre øre.....

Er der andre der har prøvet det samme og hvor den så er gået igennem på øreklinikken?

Lige nu forestiller jeg mig bare, at han skal gå rundt med et monster af et høreapperat og blive mobbet af de andre børn

Kram Louise

Kan fortælle dig at høre aperatter i dag er så bitte bitte små at man dårlig nok lægger mærke til dem...

Anmeld

21. juli 2011

2babygirls

Puha, det har jeg aldrig hørt, men held og lykke med ham til august!!!

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

Daniels høreprøve tog laaang tide, fordi hun ikke var helt sikker på hans hørelse, den ville heller ikke gå ordentligt igennem, fordi han ikke ville ligge stille. Hun var vist først lidt gnaven over at han ikke sov, men det var jo ikke sådan lige at planlægge

Men det lykkedes da langt om længe.

Jeg tror ikke i skal være nervøse, der har nok bare været for meget støj på linien til at de har kunnet måle hvad det nu er de måler.

Skulle det ske, så er høreapparater i dag heldigvis så fine, at de ikke fylder hele hovedet, men kan da godt forstå jeres nervøsitet.

Min nevø har høreapparat, og han er aldrig blevet mobbet med det

Anmeld

21. juli 2011

Siber

Åhhh jeg kan godt forstå din bekymring, så stort kram til dig!!

Vi var det samme igennem med Johanna, jeg tror også at det var 3 el 4 gang at den gik igennem. Der var for meget foster fedt i ørene, sagde de!!

At hun så senere hen døjede med væske og møb til hun var 9 mdr, ved jeg ikke om har nogen sammenhæng!!!

Hun er i dag 4 år, hører fint, eller i hvert fald det hun vil høre!!

Pøj pøj jeg er sikker på at det nok skal gå godt!!

Knus Siber

Husk at kom med en update!

Anmeld

21. juli 2011

louisevl

Nessie skriver:

Daniels høreprøve tog laaang tide, fordi hun ikke var helt sikker på hans hørelse, den ville heller ikke gå ordentligt igennem, fordi han ikke ville ligge stille. Hun var vist først lidt gnaven over at han ikke sov, men det var jo ikke sådan lige at planlægge

Men det lykkedes da langt om længe.

Jeg tror ikke i skal være nervøse, der har nok bare været for meget støj på linien til at de har kunnet måle hvad det nu er de måler.

Skulle det ske, så er høreapparater i dag heldigvis så fine, at de ikke fylder hele hovedet, men kan da godt forstå jeres nervøsitet.

Min nevø har høreapparat, og han er aldrig blevet mobbet med det

Jakob var heller ikke god til at ligge stille og så ammede jeg nogle af gangene, så tænker det måske også kunne have en sammenhæng...

Man bliver jo bare så bekymret for de små pus

Anmeld

21. juli 2011

louisevl

Siber skriver:

Åhhh jeg kan godt forstå din bekymring, så stort kram til dig!!

Vi var det samme igennem med Johanna, jeg tror også at det var 3 el 4 gang at den gik igennem. Der var for meget foster fedt i ørene, sagde de!!

At hun så senere hen døjede med væske og møb til hun var 9 mdr, ved jeg ikke om har nogen sammenhæng!!!

Hun er i dag 4 år, hører fint, eller i hvert fald det hun vil høre!!

Pøj pøj jeg er sikker på at det nok skal gå godt!!

Knus Siber

Husk at kom med en update!

Åh så er der da håb forude Men var da træls i skulle så meget igennem med de ører...

Prøver også ikke at være nervøs, men er nu lidt svært.

Skal nok komme med en update engang

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

louisevl skriver:

Jakob var heller ikke god til at ligge stille og så ammede jeg nogle af gangene, så tænker det måske også kunne have en sammenhæng...

Man bliver jo bare så bekymret for de små pus

Hvor er han da forresten sød

Jeg blev også sat til at amme, og alligevel tog det helt vildt lang tid.
Jeg håber at de kan måle det de skal, næste gang 

Anmeld

21. juli 2011

Hvem?

louisevl skriver:

Hey i kloge tøser derude

Kram Louise

Hej Smukke

Det var nøjagtig det samme med Hjalte, han gik også kun igennem på det ene øre, til begge screeninger, har været til ørelæge med ham flere gange og der har hans øre altid været perfekte, så der er skam ingen grund til bekymring endnu

Ved en screnning, viser det jo blot om han reagere på små lyde, hvis han ik gør det, kan det jo blot skyldes væske i mellemøret, og det kan jo klares så nemt og smart med dræn (Ligesom Lauge har i begge øre).

Det ska også li nævnes at hvis han ikke har reageret på lydene ved screeningen, kan det jo altså også være fordi der stadig er fostervand i ørerne - og det forsvinder jo af sig selv engang

Så ingen bekymring endnu, søde

Anmeld

21. juli 2011

louisevl

Nessie skriver:

Hvor er han da forresten sød

Jeg blev også sat til at amme, og alligevel tog det helt vildt lang tid.
Jeg håber at de kan måle det de skal, næste gang 

Tusind mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.