Anbefal en vuggestue i København :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

modesty

Ja, som overskriften lyder. Vi er så småt begyndt at tænke lidt over hvor vi skal skrive bebs op til vuggestue.

Det er meget vigtigt for min kæreste at der er nul-tolerance (eller noget der er tæt på) overfor sukker.

Det er meget vigtigt for mig at der er nogle gode ude-arealer, meget gerne med grønt.

Og så selvfølgelig at institutionen generelt er et fedt sted at være med gode pædagoger :-)

Vi bor i København K, tæt ved Nørreport, men har ikke noget imod en 10-minutters cykletur hvis den helt rigtige vuggestue ligger i en anden bydel end vores egen. V, Ø og N er OK. Valby, NV, Amager o.s.v. er dog for langt væk...

Håber virkelig at der er nogen der kan komme med anbefalinger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

L.J.L

Ja, som overskriften lyder. Vi er så småt begyndt at tænke lidt over hvor vi skal skrive bebs op til vuggestue.

Det er meget vigtigt for min kæreste at der er nul-tolerance (eller noget der er tæt på) overfor sukker.

Det er meget vigtigt for mig at der er nogle gode ude-arealer, meget gerne med grønt.

Og så selvfølgelig at institutionen generelt er et fedt sted at være med gode pædagoger :-)

Vi bor i København K, tæt ved Nørreport, men har ikke noget imod en 10-minutters cykletur hvis den helt rigtige vuggestue ligger i en anden bydel end vores egen. V, Ø og N er OK. Valby, NV, Amager o.s.v. er dog for langt væk...

Du kan evt se på denne side:

http://www.bedoemmelse.dk/koebenhavn/vuggestuer.html

Vores søn går i vuggestuen Guldberg som ligger på Nørrebro. Det er en lille privatejet vuggestue med kun 2 stuer og 26 børn. Rigtig dejlig vuggestue, hvor der er god tid og overskud til børnene. Dog er der ikke nul sukker tolerance.

Prøv også at kigge på vuggestuen guldsmeden den har også fået gode anmeldelser.

Anmeld

21. juli 2011

anja89

modesty skriver:

Jeg kan varmt anbefale børnehuset haven som ligger i brønshøj.

Der har min store pige gået og er nu i børnehaven og min lille skal starte d. 1 aug..

Der er nul sukker der oppe... Er en idræts instition så de har en dejlig sal hvor de er i nogle gange og så har de lige fået lavet en ny lækker legeplads...

pædagogerne er rigtig gode der oppe og altid meget glade og hjælpsomme med at børne får en god dag der oppe..

De tager også på små ture der oppe og så er der den fordel at når barnet skal i børnehave kan det forsætte i samme hus bare i bh afdelingen...

Der søger pædagogerne for en stille indkøring så barnet er helt trykt når det skal rykke til bh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.