Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du skulle have købt i Babysam i foråret .. Der var 70%
Nogle af butikkerne har vidst stadig lidt tilbage .. Ved ikke lige hvad størrelse og mærke :b
MoarMaiken skriver:Jeg har en fra Name It og en fra idaT?
Solajma skriver:Jeg har måske en IdaT flyverdragt str. 86 til salg. Dog ligger den lige nu hjemme hos en kollega, for at hun kan vurdere om hendes søn, vil kunne passe den til vinter
Maja_4000 skriver: Du skulle have købt i Babysam i foråret .. Der var 70% Nogle af butikkerne har vidst stadig lidt tilbage .. Ved ikke lige hvad størrelse og mærke :b
MissChrista skriver: Heej piger. Søger en jakke, str 80 og en flyverdragt i str 80 eller 86.. Gerne molo, hummel, katvig, ej sikke lej osvosv..knuuuus
Heej piger. Søger en jakke, str 80 og en flyverdragt i str 80 eller 86.. Gerne molo, hummel, katvig, ej sikke lej osvosv..knuuuus
har en molo flyverdragt i str 80 til salg, i blå. se min annonce på min profil. Har også en llækker vinterjakke i str 86
MissChrista skriver:Jakke og flyverdragt eller ? Noget jeg må se ?
Hej
jeg har en fed Lego flyverdragt str 86 til salg https://www.baby.dk/debat/107251pi1/toej--drenge/lego-flyverdragt-str--86---klar-til-vinteren-.aspx#GoToMessage
Den er i meget fin stand.
pia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128