Lomme-ophæng lyseblå m/flyvere *Nyhed*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
981 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

Frk.Munk

Jeg har fået nyt stof.

Lomme-ophæng i lyseblåt med flyvemaskiner på - så cute til drengeværelset. Til at hænge på tremmesengen til sutter og små bøger eller babyalarmen.

Pris 100 kr inklusiv porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

FruEllingsen

Hvor er den sej.

Vil bare sige vi er Rigtig glade for den vi købte til Marcus. Han har fundet ud af at det er der hans sutter ligger i

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

Har luret lidt på dine lommeophæng et stykke tid  ..

Du skulle vel ikke ha noget lime og lysblå af en art? Jeg kører TarokLime tema i værelset (den fra babydan) hvis du kender det? Sys liiiige jeg "mangler" sådan et ophæng der

Anmeld

21. juli 2011

Frk.Munk

HeidiØ skriver:

Har luret lidt på dine lommeophæng et stykke tid  ..

Du skulle vel ikke ha noget lime og lysblå af en art? Jeg kører TarokLime tema i værelset (den fra babydan) hvis du kender det? Sys liiiige jeg "mangler" sådan et ophæng der

Dejligt du har fulgt med - men ja, hmm - lad mig se.... Dette stof med flyverne, kunne evt sættes sammen med grønt stof - så det mere blå/grøn - kunne tage et billede af stoffet sammen, hvis du er interesseret i det - for syer gerne en på bestilling til dig

Hvis du mailer mig på   juliemunk1605@hotmail.com   så sender jeg gerne billeder af stoffet sammen?

Julie

Anmeld

21. juli 2011

Frk.Munk

FruEllingsen skriver:

Hvor er den sej.

Vil bare sige vi er Rigtig glade for den vi købte til Marcus. Han har fundet ud af at det er der hans sutter ligger i

Ihhh tusind tak for ros - det er så dejligt når i bliver glade for det jeg har syet

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

Frk.Munk skriver:

Dejligt du har fulgt med - men ja, hmm - lad mig se.... Dette stof med flyverne, kunne evt sættes sammen med grønt stof - så det mere blå/grøn - kunne tage et billede af stoffet sammen, hvis du er interesseret i det - for syer gerne en på bestilling til dig

Hvis du mailer mig på   juliemunk1605@hotmail.com   så sender jeg gerne billeder af stoffet sammen?

Julie

Super, jeg skriver lige en mail

Anmeld

21. juli 2011

Frk.Munk

HeidiØ skriver:

Super, jeg skriver lige en mail

Så der mail retur

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

Frk.Munk skriver:

Så der mail retur

.... oooog også fra mig

Anmeld

21. juli 2011

Frk.Munk

HeidiØ skriver:

.... oooog også fra mig

Så jeg i fuld gang med din - og den er færdig inden længe - du hører fra mig i morgen hvis pengene er gået ind ...

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

Frk.Munk skriver:

Så jeg i fuld gang med din - og den er færdig inden længe - du hører fra mig i morgen hvis pengene er gået ind ...

Wuhuu, det er effektivitet! Jeg har overført, de burde gå ind imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.