Sund aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

MLT

Vi spiser efterhånden lidt ensartet her hjemme, så jeg leder efter inspiration til en god, nem og ikke mindst sund aftensmad.. Er er nogen der ligger inde med en opskrift eller idé de gerne vil dele ud af? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

TineA

Hm.. Pudsigt! Jeg har lige oppet en madtråd af selv samme grund!! jeg er helt blank mht maden i aften!

Anmeld

21. juli 2011

MLT

W.. skriver:

Hm.. Pudsigt! Jeg har lige oppet en madtråd af selv samme grund!! jeg er helt blank mht maden i aften!

Jeg så den lige ja, og er ved at læse indlæg, i håb om at der er noget som falder i min smag ..

Anmeld

21. juli 2011

TineA

Men bare lige for at svare på dit spørgsmål, så er wok altid godt! Finsnit porrer, peberfrugter, squash, gulerødder og babymajs. Lidt kokosmælk og karry - og så kører bussen !

Anmeld

21. juli 2011

TineA

EmmaJosephine skriver:

Jeg så den lige ja, og er ved at læse indlæg, i håb om at der er noget som falder i min smag ..

Jeg lurede den også lige igennem, men der var ikke noget der sådan tændte mig.. Udover sushi, men dét tror jeg sgu ikke at jeg kan lave jeg lavede en spinatroulade med rejer for nogle dage siden - dét smagte godt!! Opskriften er på madlog.dk

Anmeld

21. juli 2011

MLT

W.. skriver:

Jeg lurede den også lige igennem, men der var ikke noget der sådan tændte mig.. Udover sushi, men dét tror jeg sgu ikke at jeg kan lave jeg lavede en spinatroulade med rejer for nogle dage siden - dét smagte godt!! Opskriften er på madlog.dk

Det tror jeg sagtens, at du kan lave! Bare kast dig ud i det .. 

Uh, det lyder ellers lækkert!! Ærgeligt, at jeg ikke er så meget til rejer - men er sikker på, at manden vil elske det!

Anmeld

21. juli 2011

TineA

EmmaJosephine skriver:

Det tror jeg sagtens, at du kan lave! Bare kast dig ud i det .. 

Uh, det lyder ellers lækkert!! Ærgeligt, at jeg ikke er så meget til rejer - men er sikker på, at manden vil elske det!

Jeg tror nu også man kan smide laks i Mmmm.. Det er bare lækkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.