Spørgsmål til str. af tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvilken str. tøj havde i med ud på sygehuset til den lille da i skulle føde?

Hvor lang tid brugte de str. 50? 56? og 62?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

L.J.L

Hvilken str. tøj havde i med ud på sygehuset til den lille da i skulle føde?

Hvor lang tid brugte de str. 50? 56? og 62?

Vi havde str 56 med på sygehuset, vores dreng passede ikke str 50. Vi brugte str 56 de første 2 mdr og gik op i 62 derefter. Vi brugte str 62 de første 4 mdr mener jeg.

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

L.J.L skriver:

Vi havde str 56 med på sygehuset, vores dreng passede ikke str 50. Vi brugte str 56 de første 2 mdr og gik op i 62 derefter. Vi brugte str 62 de første 4 mdr mener jeg.

Ja okay. Ved bare ikke om jeg skal tage str. 50 eller 56 med u dpå sygehuset

Anmeld

21. juli 2011

Chris86

Vi havde en dragt i str 50 og resten 56... Str. 50 har vi ik haft andet, da der gik kort tid før det var for småt.. og så det lige så rart bare at folde ærmer en enkelt gang

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Vi havde en dragt i str 50 og resten 56... Str. 50 har vi ik haft andet, da der gik kort tid før det var for småt.. og så det lige så rart bare at folde ærmer en enkelt gang

Ja okay Har bare en del i str. 50 faktisk.

Anmeld

21. juli 2011

Chris86

Anonym skriver:

Ja okay Har bare en del i str. 50 faktisk.

Tja men det jo ik til at vide om baby kan passe 50 Men nu blev vores skudt til 3600 mene rjeg, så tænkte 56 måtte være fint.. og hun var 3720.... Jeg har gemt den dragt i str. 50 til den næste og regner ik med jeg gider bruge penge på den bette str. medmindre baby bliver skudt til at være en bette skid

Anmeld

21. juli 2011

B&J

Vi havde en 50 og 56 med men han svømmede i en stra 50 selv om han var 2810g.

og han brugte det i lang tid han bruger hver størrelse ca 2-4mdr over det str endelig er til men det er jo også kun det der står

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Tja men det jo ik til at vide om baby kan passe 50 Men nu blev vores skudt til 3600 mene rjeg, så tænkte 56 måtte være fint.. og hun var 3720.... Jeg har gemt den dragt i str. 50 til den næste og regner ik med jeg gider bruge penge på den bette str. medmindre baby bliver skudt til at være en bette skid

ja okay. Vi har også fået at vide at han ca vil veje ca 3700.

Men prøver bare at tage lidt med i 50 og lidt i 56

Anmeld

21. juli 2011

Chris86

Anonym skriver:

ja okay. Vi har også fået at vide at han ca vil veje ca 3700.

Men prøver bare at tage lidt med i 50 og lidt i 56

Ja det kan ik gå helt galt Sys nu heller ik man kan regne med de størrelser.. Her brugte vi hurtigt bodyer i str. 62 også. og bukserne og bluserne i str. 56 bruger hun stadig nogle af (3½ mdr ca)... Sååå..

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Ja det kan ik gå helt galt Sys nu heller ik man kan regne med de størrelser.. Her brugte vi hurtigt bodyer i str. 62 også. og bukserne og bluserne i str. 56 bruger hun stadig nogle af (3½ mdr ca)... Sååå..

Heheh ja det kan jeg godt se

Hvor meget tøj af hver havde du med ud på sygehuset?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.