Fra skygge streg til gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Kay

Mathias Villads skriver:

Jeg havde meget svage streger med begge børn helt hen til jeg var 3mdr henne.... men den var der.... med den sidste kunne man heller ikke se det på kamera... men der er da kommet 2 børn ud af det...

Uhh så er der håb endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Kay

Nynne88 skriver:

Ja for de kan jo godt være meget utydelige  Håber det bedste 

Tak

Anmeld

21. juli 2011

Kay

BigBabyWish skriver:

Hvis du kan se stregen når du holder testen ud i ustrakt arm burde den være god nok ...

Krydser fingre for dig !

det kan jeg ikke... man skal tet på og vende den... også derfor jeg ikke hjupler endnu... og spørg om der var andre der endte med en tydligere streg

Anmeld

21. juli 2011

Filippa & Liva

Kay skriver:

det kan jeg ikke... man skal tet på og vende den... også derfor jeg ikke hjupler endnu... og spørg om der var andre der endte med en tydligere streg

Ok, ja så er det svært at sige om der er noget eller ej men måske ... prøv igen at teste i morgen, hvis du er gravid burde testen bliver mere og mere tydelig.

Anmeld

21. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Kay skriver:

Uhh så er der håb endnu

Ja, da.. jeg danner åbenbart ikke så meget Hcg.... for jeg har heller ikke de vilde symptomer, når jeg er gravid.... første gang opdaget jeg det, da jeg var 3mdr henne og fik en meget meget svag streng... og denne gang var planlagt, så der testede jeg jævnlig, så der var jeg 4 uger henne, og der kunne man næsten ikke se stregen og slet ikke på telefon eller kamera.... da jeg stolt skulle vise det til veninder og familie.... vi havde prøvet i 3½ år, så var vild overstadig.....

Anmeld

21. juli 2011

Kay

BigBabyWish skriver:

Ok, ja så er det svært at sige om der er noget eller ej men måske ... prøv igen at teste i morgen, hvis du er gravid burde testen bliver mere og mere tydelig.

det er også min plan og håååber den bliver mere og mere tydlig...

Anmeld

21. juli 2011

Kay

Mathias Villads skriver:

Ja, da.. jeg danner åbenbart ikke så meget Hcg.... for jeg har heller ikke de vilde symptomer, når jeg er gravid.... første gang opdaget jeg det, da jeg var 3mdr henne og fik en meget meget svag streng... og denne gang var planlagt, så der testede jeg jævnlig, så der var jeg 4 uger henne, og der kunne man næsten ikke se stregen og slet ikke på telefon eller kamera.... da jeg stolt skulle vise det til veninder og familie.... vi havde prøvet i 3½ år, så var vild overstadig.....

Hihi... ej hvor sjovt... hvad jeg har regnet ud har jeg test dag i dag eller i morgen... så testede i dag... så nu må vi sem om den er tydligere i morgen... så vil i kunne høre mig juple i dele danmark

Anmeld

21. juli 2011

Angelica

Krydser i hvert fald fingre for at den er der nu søde

Anmeld

21. juli 2011

Den kommende far

Kay skriver:

Jeg har tit sidet med et smil på læben når folk har skrevet om skyggestreger... og tænkt... jamen enten er der en streg eller også er der ikke!!!

men men men... nu her til morgen sag jeg med en test og så nå den er negativ... og var lige ved at smide den ud... men i det jeg vendte den... tænkte jeg... var det en streg!? og der er en SVAG skygge når man kigger på den fra en skæv vinkel... man kan ikke se den på et camera så kan ik rigtig ligge billed ind...

men ja som svarmulighedderne siger... blev i gravide efter en SVAG skygge streg??

da min kæreste for ganske få uger siden testede positivt startede det netop med en skygge streg jeg kunne næsten ikke se den medmindre jeg holdt den op i lyset. Da hun var helt oppe og køre måtte jeg påtage mig den rolige rolle og tale hende lidt ned så hun ikke blev skuffet hvis der ikke var noget alligevel. det skal siges at vi har prøvet at blive gravid længe og med en SA i februar i år ved jeg hvor meget det vil betyde for min kæreste.

Opfordrede hende til at teste et par dage senere igen. Hun testede allerede dagen efter og igen hver dag de følgende dage og til vores glæde kunne vi se at stregen blev mere og mere tydelig for hver dag 

Hun er idag i 8. uge og første lægebesøg og TS veloverstået

Mvh

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

21. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

kan godt vente til i morgen... tror jeg

ej det kan jeg... har det på en eller anden måde bedst med at teste om morgnen

hihi ihhh hvor jeg håber...

Hihi - det kan være svært, men det er selvfølgelig bedst at vente

Håber også for dig!

Og venter spændt på opdateringen i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.