sukk. det gør så ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

lounika

jeg har en fantastiske dreng på 3 uger desvær har vores amme start ikke været go... jeg ammet og kom hjem to dage efter akutkejsersnit..  var hjemme i 5 dage hvor det gjorde ondt at amme for der var kommet hul...  så fik jeg en alvorlig brystbetendelse belv indlagt med 40,5 i feber og fik behandling der i 5 dage og fik lov at komme hjem så og fortsætte behandlingen i 7 dage... tror ikke der betendelse mer men det gør stadi vildt ondt.. ammer i den ene side den goo og har ammet efter behandling i den dorlig også men er tilbage nu til at pumpe ud og flaske ham.. for det gør avvv...

det un 3 uger..

hvor langtid vil det gør ondt og hvor læng ville i blive ved at prøve...

det stikker og sviger og nogle gange gør hele brystet ondt.. intet må rør ved bryst vorden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

kimfrit

Har du prøvet ammebrikker?

de tager en del og hjælpe så man heler hurtigere, så det ikke hele tiden går op

Anmeld

21. juli 2011

Bavianis

Jeg vil også sige ammebrikker! De var helt klart vejen frem for mig i starten, hvor jeg også blev indlagt pga feber, havde max brystspænding og en flækket vorte. Du kan vist købe dem på babadut.dk :-)

Anmeld

21. juli 2011

lounika

kimfrit skriver:

Har du prøvet ammebrikker?

de tager en del og hjælpe så man heler hurtigere, så det ikke hele tiden går op

hej tak for dit svar .. jeg bruger dem og har gjort siden der kom hul... men i den dorlige side gør det stadi ondt og lidt i begge når der ikke ammes

Anmeld

21. juli 2011

Maja88

jeg ville ringe til din SP og få hende ud og hjælpe eventuelt med amme stillingen.. jeg havde ondt i laaaang tid..

jeg brugte fra start brikker og hun suttede snart den ene vorte af.. den side valgte jeg så kun at pumpe fra(ikke ligge hende til der) mens jeg helede,, og er du gal det hjalp,, det og så brystvorte creme..

men efter jeg fik hjælp til at ligge hende helt ordenligt har der ingenting været og er også kommet af med brikkerne..

men er ikke i tvivl om hvis hun en dag sutter forkert for så gør det ondt i op til en time bagefter

Anmeld

21. juli 2011

Maja88

Maja88 skriver:

jeg ville ringe til din SP og få hende ud og hjælpe eventuelt med amme stillingen.. jeg havde ondt i laaaang tid..

jeg brugte fra start brikker og hun suttede snart den ene vorte af.. den side valgte jeg så kun at pumpe fra(ikke ligge hende til der) mens jeg helede,, og er du gal det hjalp,, det og så brystvorte creme..

men efter jeg fik hjælp til at ligge hende helt ordenligt har der ingenting været og er også kommet af med brikkerne..

men er ikke i tvivl om hvis hun en dag sutter forkert for så gør det ondt i op til en time bagefter

du må gerne skrive en pb hvis der er noget du er i tvivl om eller har lyst til at spørge om

Anmeld

21. juli 2011

Maja88

Maja88 skriver:

du må gerne skrive en pb hvis der er noget du er i tvivl om eller har lyst til at spørge om

Anmeld

21. juli 2011

Isabella_mor

har du prøvet med at massere dine bryster. og evt også en brystvortecreme. jeg vil anbefale den fra Danatekt. den virkede bare SÅ godt for mig... 

er der stadig hul på din brystvorte.. du kan købe sådan nogle du kan lægge på som enten køler eller varmer, alt efter hvad du finder mest lindrende.

bruger du indlæg.. ?? skifter du det hver gang du har ammet?? det er også en god idé hvertfald... 

Anmeld

21. juli 2011

fif

lounika skriver:

jeg har en fantastiske dreng på 3 uger desvær har vores amme start ikke været go... jeg ammet og kom hjem to dage efter akutkejsersnit..  var hjemme i 5 dage hvor det gjorde ondt at amme for der var kommet hul...  så fik jeg en alvorlig brystbetendelse belv indlagt med 40,5 i feber og fik behandling der i 5 dage og fik lov at komme hjem så og fortsætte behandlingen i 7 dage... tror ikke der betendelse mer men det gør stadi vildt ondt.. ammer i den ene side den goo og har ammet efter behandling i den dorlig også men er tilbage nu til at pumpe ud og flaske ham.. for det gør avvv...

det un 3 uger..

det stikker og sviger og nogle gange gør hele brystet ondt.. intet må rør ved bryst vorden..

Hejsa

Kan tydeligt huske den gang, jeg sku amme min datter i starten!!! Det var et helved syntes jeg, det gjorde SÅ ondt som du beskriver det og jeg græd for ville bare ikk amme hende!!! Folk blev ved med at sige at jeg sku holde ud og blive ved , for det sku nok fungere på et tidspunkt...

Jeg ku bare ikk se noget hyggeligt i det overhovedet, men efter 1 månedstid tror jeg , så blev det MEGET bedre og jeg er rigtig glad for, at jeg blev ved idag Jeg ammer stadig, og min pige er snart 8 måneder!!! Så hold ud!!! (Hvis du self ikke sys det blir for meget for dig)

Anmeld

21. juli 2011

Moar2011

lounika skriver:

det un 3 uger..

har din søn hvid tunge .? for så ku det være svamp måske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.