Spørgsmål til Urban Jungle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

modesty

Efter måneder med kombivogns-research har jeg stadig ikke fundet løsningen, suk ;-)

Urban Jungle står højt på listen. Der er dog tre spørgsmål jeg gerne lige vil have lidt feedback på:

Først og fremmest: Er det et problem at klapvognen vender væk fra mor/far, der kører vognen? Jeg tænker at en 7-8 måneders baby måske godt kan blive lidt utryg ved ikke at kunne se sin forælder når der køres?

Dernæst: Er der plads til en Voksi med bundplade i barnevognsdelen?

Og sidst men ikke mindst: Er det meget bøvlet at få vognen ind i busser/toge fordi der kun er ét forhjul?

Svar vil blive modtaget med kyshånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Thalia

Personligt ville jeg ikke vælge en klapvogn der ikke havde vendbart styr. Som du selv skriver kan det godt være meget voldsomt for små børn at blive konfornteret med alle de intryk - og endnu værre er det altså når de ikke kan se deres forældre. I princippet er det jo lidt det samme som at vende dem med fronten udaf i en bæresele, hvilket heller ikke kan anbefales på nogen måde.

Hvad med en god Brioklapvogn? Der er plads til en lift eller en voksipose og der er vendbart styr...

Anmeld

21. juli 2011

modesty

Thalia skriver:

Personligt ville jeg ikke vælge en klapvogn der ikke havde vendbart styr. Som du selv skriver kan det godt være meget voldsomt for små børn at blive konfornteret med alle de intryk - og endnu værre er det altså når de ikke kan se deres forældre. I princippet er det jo lidt det samme som at vende dem med fronten udaf i en bæresele, hvilket heller ikke kan anbefales på nogen måde.

Hvad med en god Brioklapvogn? Der er plads til en lift eller en voksipose og der er vendbart styr...

Ja, det er også lidt det jeg tænker. Men jeg kender flere der har haft en UJ hvor det ikke har været et problem. Men man aner jo ikke hvilken baby man får, så det er svært at forudse...

Jeg tror at det bliver en Teutonia Mistral S klapvogn med voksipose hvis det ikke bliver Urban Jungle :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.