En god salat? (inspiration søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

betski

Ja som overskriften lyder så søger jeg lige inspiration til en god salat. Synes jeg laver det samme hver gang og er ærlig talt lidt træt af at spise den. Så for nemmere at holde den sunde stil, søger jeg lidt inspiration til nogle gode salater

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

CamillaSoefelt

duddi. skriver:

Ja som overskriften lyder så søger jeg lige inspiration til en god salat. Synes jeg laver det samme hver gang og er ærlig talt lidt træt af at spise den. Så for nemmere at holde den sunde stil, søger jeg lidt inspiration til nogle gode salater

Hvis du har iPhone så kan du downloade en rigtig fed app spækket med salater. Den hedder 'Claus meyers salatværkstedet'.. Det er super lækre salater

Anmeld

21. juli 2011

betski

CamillaSoefelt skriver:

Hvis du har iPhone så kan du downloade en rigtig fed app spækket med salater. Den hedder 'Claus meyers salatværkstedet'.. Det er super lækre salater

Nej det har jeg ikke

Anmeld

21. juli 2011

Mulle73

Følger også lige med.  Skal lave 2 salater til ca. 50 mennesker og har brug for inspiration.

Anmeld

21. juli 2011

Trolde_mor

Nu ved jeg ikke hvad du helt pr¨cis tænker på, men hvis det er en alm. salat du vil pifte op, er det er super lækkert at friske ens salat op med frugt: Melon (vand-, honning-, netmelon osv.), vindruer, æbler osv. Selvfølgelig ikke pæå en gang Lige for tiden er jeg vild med melon i salaten

Er let og lækkert

Anmeld

21. juli 2011

Chalala85

Icebær snittet, gulerødder snittet, cherrytomater halveret. Rist pinjekerner på panden. Bland så fromage frais med salt pepper, lidt sukker og lidt citron saft, vendt det i salata og drys de ristede pinjekrne på når der serveres

Hjertesalat snittet, gulerødder, halver grønne vindruer, cherrytomater, agurk, majs, appelsin i små stykker og valnødder

Anmeld

21. juli 2011

marloutti

Hvad med græsk salat.... I store chunky stykker: tomat, agurk, løg, feta, oliven.... Hæld lidt olie/eddike over evt frisk dild...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.