Min lille baby er væk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Maja_4000

Mikkel's mor <3 skriver:

hehe hvor godt, fordi at det gjorde ondt eller fordi at hun nu er blevet så stor.

ringede til min mor for at sige at bissen var kommet, så siger hun "det er fint, mormor's store dreng" var lige ved at give mig til at tude, det gik op for mig lige der at han er jo ikke lille mere

Den er kun lige kommet frem , så det gjorde ikke spor ondt :b
Synes bare ikke babyer har tænder .. Og hun ér min LILLE baby !! Hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Mikkel's mor <3

morethanperfect skriver:

Det faktisk klogt sagt .. Har jeg aldrig tænkt på 

Anmeld

21. juli 2011

Mikkel's mor <3

Maja_4000 skriver:

Den er kun lige kommet frem , så det gjorde ikke spor ondt :b
Synes bare ikke babyer har tænder .. Og hun ér min LILLE baby !! Hehe 

Nemlig
her er det også kun spidsen alligevel gjorde det rigtig ondt på ham.. årh det skære i hjertet når de skriger på den måde

Anmeld

21. juli 2011

Maja_4000

Mikkel's mor <3 skriver:

Nemlig
her er det også kun spidsen alligevel gjorde det rigtig ondt på ham.. årh det skære i hjertet når de skriger på den måde

Caroline har været umulig i 1½ måned tid .. Så NU giver vi tanden skylden :b Håber det bliver bedre snart !

Anmeld

21. juli 2011

Mikkel's mor <3

Maja_4000 skriver:

Caroline har været umulig i 1½ måned tid .. Så NU giver vi tanden skylden :b Håber det bliver bedre snart !

sådan har det også været her.. og endelig er der noget at give skylden hehe  for at begge unger snart bliver glade osv igen.

Anmeld

21. juli 2011

B&J

ja ved det ikke er nemt, men husk der sker en masse andre ting når de bliver store, jeg nyder han vokser og ser vores søn udvikling det går såååå strækt vi kan heller ikke følge med men ELSKER det

Anmeld

21. juli 2011

Mikkel's mor <3

B&J skriver:

ja ved det ikke er nemt, men husk der sker en masse andre ting når de bliver store, jeg nyder han vokser og ser vores søn udvikling det går såååå strækt vi kan heller ikke følge med men ELSKER det

Ja det er self. rigtig nok. mon ikke bare at jeg skal vænne mig til tanken om at jeg ikke har et spædbarn længere, ikke endnu i hvert fald

Anmeld

21. juli 2011

B&J

Mikkel's mor <3 skriver:

Ja det er self. rigtig nok. mon ikke bare at jeg skal vænne mig til tanken om at jeg ikke har et spædbarn længere, ikke endnu i hvert fald

Jaaa tror også det lige er tanken der skal vendes selv om det er svært

Anmeld

21. juli 2011

Mikkel's mor <3

B&J skriver:

Jaaa tror også det lige er tanken der skal vendes selv om det er svært

Anmeld

21. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Mikkel's mor <3 skriver:

og i stedet har jeg fået en stor baby årh hvor er det hårdt at tænke på at Bassen snart skal i dp. igår kom den første lille bis, han sidder og er ved at være rigtig selvstændig.. Øv hvorfor kunne tiden ikke bare gå i stå en gang imellem ?
man kan jo slet ikke følge med. de sidste 7½ mdr er jo bare fløjet afsted..

Kender det alt for godt, her skal han start i bh den 1 aug.

Han er nok mere klar end mor her er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.