Blingo wear!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.706 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

ewolffgang

Hejsa !! Er blingo forhandler og sælger ud af min sommer kollektion....der er blandet og godt i forskellige størrelser og farver, også lidt til jer mødre. Jeg sælger alle delene minus 50% på normal prisen.

Blingo er lavet af økologisk bomuld, det er dejlig blødt og holder rigtig godt!!

De viste modeller her under kan bruges til både drene og piger!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

ano14316

blingo skriver:

Hejsa !! Er blingo forhandler og sælger ud af min sommer kollektion....der er blandet og godt i forskellige størrelser og farver, også lidt til jer mødre. Jeg sælger alle delene minus 50% på normal prisen.

Blingo er lavet af økologisk bomuld, det er dejlig blødt og holder rigtig godt!!

Hej

Kan man få lidt priser, eller evt et link til hvor din shop er..

Anmeld

21. juli 2011

Mulle73

Hvordan er størrelserne?

Anmeld

21. juli 2011

ewolffgang

Er der noget bestemt du tænker på?? de er fra str 62/68 til 122/128 i det jeg lige har sat på!!

Anmeld

21. juli 2011

ewolffgang

jeg har ikke noge shop, desværre...men er der noget der frister..så skal jeg gerne give dig størrelser og priser!!!

Anmeld

21. juli 2011

Mulle73

Jeg mener om tøjet er stort eller lille i størrelserne. Min søn bruger 92, men I kalder det 86/92 og så ved jeg ikke om det bliver for småt?

Anmeld

21. juli 2011

Noneother

Det på billede 1 og 2.

Hvordan ligger priserne på det? (str. 86)

Anmeld

21. juli 2011

kamtok

ewolffgang skriver:

Str. og pris på billederne 1, 2 og 4 ??

Anmeld

21. juli 2011

4xGreve

Hvad er str og pris på billede 1 og 4?

Anmeld

21. juli 2011

ewolffgang

Billed et er str 86/92 normal pris pr del er 169 for bukser og trøjen. hatten koster 89 minus er 50% er 84 for trøje og buks pr del og 44 for hatten! Bukserne er lidt til den store side med hensyn til benlængde da det er meningen at de skal pose lidt forneden...trøjen er meget normal! Billed 2 der er bodyen og de grønne bukser str 62/68 og gemascherne er str 74/80....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.