Cajsa startede i dp da hun var 6 mdr, og dp moren var simpelthen så god til at tage hensyn til hende, selvom de var 2 der startede samme dag.. Men hun har aldrig fået hverken formiddags eller middagsflaske derude.. Og hvor vi aldrig har kunnet få hende til at sove i sin barnevogn, var det temmelig nemt for dp, og hun sov som en sten både formiddag og eftermiddag, og op til 3 timer om eftermiddagen
Men Cajsa har altid været sart, og jeg var klar til at beholde hende hjemme for altid, allerede ved dag 2
Det var virkelig ikke morsomt, og heller ikke at overlade ansvaret for min lille pus, til en vildtfremmed.. Og især ikke, når hun ikke var større, og bare havde brug for sin moar!
Hun har dog taget det super godt, og der har aldrig været nogen problemer efter den første uge.. Og så valgte vi også fra start, at hun ikke skulle i gæste dp, men blev holdt hjemme, hvis dp var syg, og det støttede hun også op om.. Vi snakkede lidt den sidste dag om morgenen, hvor jeg gav udtryk for, at jeg under ingen omstændigheder ville have Cajsa i vuggestue (hun skal flytte dp d.1/8, fordi hende vi havde, lå alt alt alt for langt væk), og det var hun bare så glad for at høre mig sige, for det mente hun heller ikke, at hun kunne holde til. Og det samme, hvis hun havde gæstebørn, så holdte vi hende også hjemme i starten, fordi dp ikke ville kunne give hende lige så meget opmærksomhed, når hun havde 7 børn, og det var også en aftale vi havde lavet sammen med dp, da hun syntes det ville være synd for hende..
Så vores dp har været super god med hende, og har virkelig taget hensyn, og det har gjort mig tryg.. Jeg er så ærgelig over, at hun skal flytte dp, men det vil ikke gå op i en højere enhed når jeg selv starter i skole, og vi flytter endnu længere væk, da det i forvejen tog en time at komme derud og tilbage igen
Så
bare fingre for, at den næste er lige så god!