TupperWare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.289 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Helt nye TupperWare køkken sager til salg.

Den gode bøf-former.

En Quick Chef III , (multi hakke og røre skål) der medfølger indsats med 3 skarpe knive og røre/piske indsatsen og en lille tragt til at påsætte i låget og tilføre væske med. (Den er rigtig god til hvis børnene er med i køkkenet. Kan nemt snitte en god salat og piske æggeblandingen til den lækre tærte..)

Og den gode kartoffel/grønsags skraller. 

Håber der er nogen interesseret, der ka få glæde af de skønne sager jeg har for meget af i skabene 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Mi

Hvad koster hakkeren, og er det med knive, så den kan hakke løg?

Anmeld

21. juli 2011

Mi skriver:

Hvad koster hakkeren, og er det med knive, så den kan hakke løg?

Ja den kan sagten snitte løg og alt andet  ..der to indsatser med til den. En med knive og en man kan røre/piske med.  Ø: 17,9 cm.

Den koster 549.  Jeg vil sælge den for 350kr

Anmeld

21. juli 2011

Mi

Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver:

Ja den kan sagten snitte løg og alt andet  ..der to indsatser med til den. En med knive og en man kan røre/piske med.  Ø: 17,9 cm.

Den koster 549.  Jeg vil sælge den for 350kr

Tak, men det bliver desværre for dyrt til mig.

Held og lykke med salget

Anmeld

21. juli 2011

Hva vil du gi for den. Er det meget mindre??

Den er helt ny og stadig i sin kasse.. Har bare stået fordi jeg har to´eren og aldrig fået taget den her i brug med tre knive.

Super redskab til børnene, min datter elsker og stå og få lov og lave mad med den

Anmeld

21. juli 2011

Mi

Hva vil du gi for den. Er det meget mindre??

Den er helt ny og stadig i sin kasse.. Har bare stået fordi jeg har to´eren og aldrig fået taget den her i brug med tre knive.

Super redskab til børnene, min datter elsker og stå og få lov og lave mad med den

Ja, det var egentlig meget mindre jeg tænkte, og vil ikke skambyde. Jeg har lige set en anden model, hvor man drejer låget, men fra tupperware til 100kr, og har simpelthen ikke råd til at give det tredobbelte

Anmeld

22. juli 2011

Mi skriver:

Ja, det var egentlig meget mindre jeg tænkte, og vil ikke skambyde. Jeg har lige set en anden model, hvor man drejer låget, men fra tupperware til 100kr, og har simpelthen ikke råd til at give det tredobbelte

Ja den er os god, den er os i skabet herhjemme

Det er bare manden der står for og dreje den, for jeg gør et eller andet forkert og ka bare ikk få den ti og "køre" rigtig ..smil

Men det er slet ikk den samme som den jeg har ti salg, de må ikk samlignes  ..Den du har ledt efter er en meget mindre udgave så

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Ja den er os god, den er os i skabet herhjemme

Det er bare manden der står for og dreje den, for jeg gør et eller andet forkert og ka bare ikk få den ti og "køre" rigtig ..smil

Men det er slet ikk den samme som den jeg har ti salg, de må ikk samlignes  ..Den du har ledt efter er en meget mindre udgave så

Ja, men jeg skal bare bruge en som kan hakke løg og nødder. Men kan godt se at din er noget nyere og kan mere.

Anmeld

22. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Helt nye TupperWare køkken sager til salg.

Den gode bøf-former.

En Quick Chef III , (multi hakke og røre skål) der medfølger indsats med 3 skarpe knive og røre/piske indsatsen og en lille tragt til at påsætte i låget og tilføre væske med. (Den er rigtig god til hvis børnene er med i køkkenet. Kan nemt snitte en god salat og piske æggeblandingen til den lækre tærte..)

Og den gode kartoffel/grønsags skraller. 

Håber der er nogen interesseret, der ka få glæde af de skønne sager jeg har for meget af i skabene 

hvor meget for skrælleren?

Anmeld

22. juli 2011

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor meget for skrælleren?

Den lille røde kartoffel-skræller ?

80kr, så poster jeg og sender den ti dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.