Hvorfor al der skrigeri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Mette Nexø

Håber der er nogen der måske har et bud på hvorfor min datter på 1½år tager nogen ordentlige skrige/græde ture.

Vi har lige været igennem engang roskilde syge, men hun har nu været frisk siden mandag. Nu tager hun bare ture hvor hun skriger/græder i lang tid af gangen hvor jeg slet ikke kan komme i kontakt med hende nærmest.

Kan det være et tigerspring??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

linesouline

Roskilde syge er en nederen hård sygdom - så hvis der kommer noget efterreaktion, kan jeg godt forstå det. Gråden er jo barnets mulighed for at udtrykke og forløse ubehag, og i kølvandet på roskilde syge, kan jeg kun forestille mig der er lidt at græde over : )

Anmeld

22. juli 2011

Mette Nexø

linesouline skriver:

Roskilde syge er en nederen hård sygdom - så hvis der kommer noget efterreaktion, kan jeg godt forstå det. Gråden er jo barnets mulighed for at udtrykke og forløse ubehag, og i kølvandet på roskilde syge, kan jeg kun forestille mig der er lidt at græde over : )

Det er heldigvis aftaget nu er det værst efter hendes middagslur, når hun vågner skriger hun ca en time hvor jeg ikke rigtig kan komme igennem til hende, det er virkelig ubehageligt.

Anmeld

22. juli 2011

Tulle28

Det har vi lige været igennem (dog kun nogle gange) og det er virkelig ubehageligt! Jeg tænkte også om det kunne være tigerspring, der er et i 65' uge mener jeg nok,  og det passede lige med min datter på det tidspunkt... Kan ikke helt huske hvornår det næste er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.