kitty skriver:
Vi snakker også allerede om nr. 2.. Ikke at vi ønsker det med det samme, men om jeg behøver på p-piller igen, når nu han skyder med så dårligt krudt alligevel
Der kommer bare meget mere planlægning i det, når nu man har behandlingsbørn (er min opfattelse)
Er ked af at læse du tabte barnet sidst. Det må være så hårdt!
Jeg håber I får Jeres øko-barn, og så håber jeg vi følger trop om et års tid eller to. Det ville være fantastisk at blive beriget med 2 børn. Men får vi "kun" Boas, så er det sådan det er. Som enebarn vil jeg dog gerne kunne tilbyde ham en bror eller søster.. Det har jeg aldrig selv fået lov at opleve.
og held og lykke!
VI blev enige om, at der ikke var nogen grund til at bruge p-piller, når der også skydes med løst krudt her.
Vi stod faktisk i New York og kiggede måbende på g-testen. Men så kunne vi også bedre forstå at jeg havde reageret lidt voldsomt på lugte og turbulens i flyet mellem Omaha og New York 
Det var hårdt at miste den, men det var faktisk værre, da jeg havde en MA i uge 12 på fryseæg, men jeg tror lige så meget det var fordi jeg havde vidst i længere tid at jeg var gravid.
Ja, når man får behandlingsbørn, så er der ikke meget romantik over det. Bestemte tidspunkter, og man er der ikke engang ved selve befrugtningen
Lidt mærkeligt at tænke på.
Men når vi nu ved at vi skal være meget heldige at lave en øko, så er det nu heller ikke særlig romantisk. Vi bruger ÆL-test, og nogen gange (læs: mange) så kommer der noget i vejen, så man ikke lige kan udnytte de få dage om måneden der er ÆL. Daniel har f.eks. en fantastisk evne til at blive syg de dage, og så sker der jo altså ikke meget sjov i soveværelset 
Jg håber for jer at det vil lykkes at få nr. 2, jeg tror nemlig også at det er godt for børn at have en søskende.
Anmeld