Weee julegave :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Min "chef" har lige været forbi med en julegave til mig. Det er en kammerat jeg hjælper med regnskabet, og jeg har fået - efter min mening - en kæmpe stor gave. En kurv fyldt med slik, kaffe, rødvin og et gavekort til Matas på 600 kr Det er bare et "job" jeg laver for fornøjelsens skyld, så jeg er helt overrasket, men glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

Honningblomst

Dejligt...jeg fik to dødsyge flasker vin...men de er foræret væk igen-griner

Anmeld

20. december 2008

twinboys

Jeg fik fra Haderslev kommune... En pc-taske, en paraply og en sikkerhedsvest...Og alt med logo...

Thi hi... Ikke en jubiiii-gave...

Majbritt

Anmeld

20. december 2008

Lise

Hold da op en flot gave Jeanne Sikke dejligt...

Jeg fik en boks med et par flasker rødvin samt en masse Morten Heiberg-guf..

Anmeld

20. december 2008

Becks

Sikken lækker gave Jeanne...

Jeg fik 2 flasker vin, som er givet væk igen, da jeg ikke drikker vin
Og så har den hjemmepleje gruppe som jeg arbejder i, fået 500,-, som vi hyggede for i onsdags med smørebrød, slik etc...

Anmeld

20. december 2008

Lykkelig Mor til 2

Oi ja det var en riktig lækker gave du fik, å gavekort hos matas, det kan jo altid bruges!!!heldig du er...

Anmeld

20. december 2008

Rasmine

Jeg har (som studerende) fået en ½ månedsløn, en flaske god rødvin og en bog: 1000 places to see before you die.

Kan slet ikke vente til onsdag mere...

Anmeld

20. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er også virkelig glad for min julegave. Jeg synes selv det er en kæmpe julegave, men det synes han ikke. Jeg laver nemlig hans regnskab gratis, og for min egen hygges skyld Så man mente jeg fortjener det. Men come on..jeg laver noget 2-3 timer/mdr, så det er ikke fordi jeg får stres

Anmeld

23. december 2008

Stumpen

Jeg har lige fået min julegave fra Ringkøbing-Skjern komune/Bakkehuset.. En lækker skærebræt fra trip-trap.. Synes det er en rigtig flot gave, især når man tænker at jeg blot er løs vikar..
Qnus Anja..

Anmeld

23. december 2008

miver

Sikke en dejlig gave
Jeg arbejder på plejecentre i Ringsted og der skal de spare så vi får ikke noget ,synes godt de kunne flotte sig med bare en lille ting
knus mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.