Hjælp til indkøb af flyverdragt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

K&S

Anton bliver 1 år den 3. august og bruger størrelse 86 nu (det er dog til at vokse lidt i - i længden, ikke i bredden ).

Vokser børn i samme hastighed nu som det første år?

Hvilken størrelse flyverdragt ville i tro, jeg skulle have fat i til Anton til brug til vinter?

Håber I kan hjælpe en førstegangsmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Barbamama

Åh det er mega svært. Jeg står i samme problem. Jeg køber en str større end hun er i nu!

Anmeld

20. juli 2011

minbaby

Jeg fik for snart mange år siden af vide at man skal købe dragten så der er plads til en knyttet hånd mellem skridtet på barnet og skridtet på flyverdragten. Det er det voksetillæg de beregner i butikkerne. Så ud og prøv dig frem i størrelserne da det jo varierer fra mærke til mærke

Anmeld

20. juli 2011

SaNiNa

Sidste vinter brugte Nicklas 86 og vi købte flyverdragt i str 92 og han bruger 92 nu.

I år køber jeg den i 98 så der er plads til at vokse og en ekstra trøje

Anmeld

20. juli 2011

sne190810

minbaby skriver:

Jeg fik for snart mange år siden af vide at man skal købe dragten så der er plads til en knyttet hånd mellem skridtet på barnet og skridtet på flyverdragten. Det er det voksetillæg de beregner i butikkerne. Så ud og prøv dig frem i størrelserne da det jo varierer fra mærke til mærke

Det trick har jeg også fået, så der er nok noget om dét

Anmeld

20. juli 2011

K&S

minbaby skriver:

super godt trick...!

Kan du anbefale et mærke?

Anmeld

20. juli 2011

K&S

Sanne og Nicklas skriver:

Sidste vinter brugte Nicklas 86 og vi købte flyverdragt i str 92 og han bruger 92 nu.

I år køber jeg den i 98 så der er plads til at vokse og en ekstra trøje

Det var også str. 92, jeg overvejede men var lidt i tvivl om den blev for lille - men han har altså liiidt korte ben

Kan du anbefale et mærke?

Anmeld

20. juli 2011

MinNoah

Jeg kan klart anbefale hummel flyverdragt

Anmeld

20. juli 2011

Anne85

Jeg ville købe den i str 92. Og går det helt galt kan du jo sælge den :-)

Anmeld

20. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

K&S skriver:

Anton bliver 1 år den 3. august og bruger størrelse 86 nu (det er dog til at vokse lidt i - i længden, ikke i bredden ).

Vokser børn i samme hastighed nu som det første år?

Hvilken størrelse flyverdragt ville i tro, jeg skulle have fat i til Anton til brug til vinter?

Håber I kan hjælpe en førstegangsmor

ville helt klart også tage den 1 nr str end den str han bruger nu, evt lidt mere - da der er laang tid til vinter og de kan vokse som ukrudt..

Vi kører med didriksons herhjemme... de kører i lige nr (80-90-100-110 osv)

og har kig på denne til i år.. http://www.sundbaby.dk/shop/didriksons-flyverdragt-120552p.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.