Så er natflasken smidt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Orkide86

Hej

Min datter er nu 20 måneder og har fået en flaske inden hun skulle i seng.. og hun har været rigtig glad for den.. Men igår besluttede vi at prøve lade være med at gi hende den og så bare børste tænder og så putte hende, og jo hun sov bare.. wow tænkte jeg..

Men synes godt nok det er lidt underligt.. hvor er min lille baby blevet af? tiden er godt nok gået stærkt.. 

Ville ikke rigtig noget med dette indlæg, synes bare det er underligt at hun nu er stoppet med den, det var jo bare så super hyggeligt at sidde med hende mens hun fik den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Isabeau

Mirjam123 skriver:

Hej

Min datter er nu 20 måneder og har fået en flaske inden hun skulle i seng.. og hun har været rigtig glad for den.. Men igår besluttede vi at prøve lade være med at gi hende den og så bare børste tænder og så putte hende, og jo hun sov bare.. wow tænkte jeg..

Men synes godt nok det er lidt underligt.. hvor er min lille baby blevet af? tiden er godt nok gået stærkt.. 

Ville ikke rigtig noget med dette indlæg, synes bare det er underligt at hun nu er stoppet med den, det var jo bare så super hyggeligt at sidde med hende mens hun fik den

Dejligt Vi stoppede med Stella´s allerede da hun var en 10-11 mdr. Hun ville faktisk ikke ha´ den mere - var syg på det tidspunkt. Sådan stoppede vi helt med flaske. Gav hende dog lidt grød om aftenen inden sengetid - var ikke sikker på om hun var blevet mæt nok af aftensmaden.

Men det stoppede vi med, da hun var 15 mdr. Omkring jul. Og hun sov også bare

Anmeld

20. juli 2011

B&J

Super dygtig pige..

Anmeld

20. juli 2011

Orkide86

B&J skriver:

Super dygtig pige..

Ja mega

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.