Potte træning, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Orkide86

Hej

Min datter er nu 20 måneder, og jeg tænkte på at jeg vil ha købt en potte til hende, er det fortidligt at begynde træne lidt så hun bare kan vænne sig til den og sådan..

Hvornår begyndte i?? Og hvordan startede i op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Isabeau

Mirjam123 skriver:

Hej

Min datter er nu 20 måneder, og jeg tænkte på at jeg vil ha købt en potte til hende, er det fortidligt at begynde træne lidt så hun bare kan vænne sig til den og sådan..

Hvornår begyndte i?? Og hvordan startede i op?

Stella har en potte til og stå på badeværelset og når vi er ved og fylde badekaret til hende, så tager vi den frem og hun sætter sig selv på den. Har tisset i den 2 gange!

Hun syns´ det er meget sjovt, men tror først vi fjerner bleen når hun er omkring 3 år. Lidt før børnehavestart måske?

Anmeld

20. juli 2011

Orkide86

Isabeau skriver:

Stella har en potte til og stå på badeværelset og når vi er ved og fylde badekaret til hende, så tager vi den frem og hun sætter sig selv på den. Har tisset i den 2 gange!

Hun syns´ det er meget sjovt, men tror først vi fjerner bleen når hun er omkring 3 år. Lidt før børnehavestart måske?

Lyder fint søde, jeg må ha fat i en til Natasja

Anmeld

20. juli 2011

Isabeau

Mirjam123 skriver:

Lyder fint søde, jeg må ha fat i en til Natasja

De koster ikke ret meget i Babysam Tror jeg gav 25 kr. for den, jeg har, på tilbud.

Anmeld

20. juli 2011

Orkide86

Isabeau skriver:

De koster ikke ret meget i Babysam Tror jeg gav 25 kr. for den, jeg har, på tilbud.

Hehe super, må ha fat i en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.