glæden forsvandt igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2008

trolden

Fik brev fra arbejde i dag, da har beslutte ikke af fyre mig alligevel som de skriv i brevet den 9 december.

Jeg burte vel være glad for det men det er jeg ikke, jeg er mere trist og ked af det. Tanken om at skulle derud igen gør at jeg selv ikke kan se gælden i julen igen, at jeg bare tænker hvordan skal det nu gå

Jeg har en dep. har været i behandlig siden den 4 dec. og er forløbelig sygemeldte en mdr.

på min arbejdeplads er det meget sladder og jeg ved da også at ALLE ved at jeg har fået det brev og man vil da kikke skævt til mig. jeg er også bange for at vender jeg tilbage til januar så vil jeg igen få det mere dårlig, og det vil påvirke babyen.

Jeg overvejer at spøre lægen om vi kan forlænge sygemeldingen når jeg skal derop den 8 januar, for jeg kan ikke overskue at arbejde nu, men kan jeg tillade mig det, kan jeg tillade mig at være sygemeldt fra mit job i 2 mdr. pga en dep?

Jeg havede håbet at de fyre mig, da jeg ikke har det godt derude, men det valgt de så ikke at gøre,.
jeg ved godt at jeg skulle forsørge mig på kontanthjælp men det havede vi snakke om og vi havede fundet en løsning hvordan tinge skulle hænge sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

Honningblomst

Hmm, hvorfor siger du så ikke op??
Jeg havde godt nok ikke taget ud et sted hvor jeg havde det så skidt som det lyder til du har.
Knus herfra og god jul..

Anmeld

20. december 2008

Hedegaard

Eva skriver:

Hmm, hvorfor siger du så ikke op??
Jeg havde godt nok ikke taget ud et sted hvor jeg havde det så skidt som det lyder til du har.
Knus herfra og god jul..

jeg er enig. og jo du kan godt tillade dig at være sygemeldt 2 måneder, en dep. kan godt tage lang tid. go jul

Anmeld

20. december 2008

trolden

Det har jeg også tænkt på men da jeg så kommet til at modtag kontanthjælp så er jeg ikke sikke på jeg kan udne af de enten ikke vil give mig kontanthjælp eller at jeg bliver trukket nogle mdr

Jeg vil bare gøre det som er bedst for babyen men jeg føgler mig også presse af arbejde til at vende tilbage selvom jeg ikke følger mig klar.
Jeg blev rigtig trist da jeg læste brevet, jeg kan virkelig ikke lade være med at bekymmer mig om hvordan at det så skal gå, om jeg kan klare det osv

Jeg syntes at jeg kunne glæde mig her til jul men nu syntes jeg at den glæder er meget svært at finde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.