Fik brev fra arbejde i dag, da har beslutte ikke af fyre mig alligevel som de skriv i brevet den 9 december.
Jeg burte vel være glad for det men det er jeg ikke, jeg er mere trist og ked af det. Tanken om at skulle derud igen gør at jeg selv ikke kan se gælden i julen igen, at jeg bare tænker hvordan skal det nu gå
Jeg har en dep. har været i behandlig siden den 4 dec. og er forløbelig sygemeldte en mdr.
på min arbejdeplads er det meget sladder og jeg ved da også at ALLE ved at jeg har fået det brev og man vil da kikke skævt til mig. jeg er også bange for at vender jeg tilbage til januar så vil jeg igen få det mere dårlig, og det vil påvirke babyen.
Jeg overvejer at spøre lægen om vi kan forlænge sygemeldingen når jeg skal derop den 8 januar, for jeg kan ikke overskue at arbejde nu, men kan jeg tillade mig det, kan jeg tillade mig at være sygemeldt fra mit job i 2 mdr. pga en dep?
Jeg havede håbet at de fyre mig, da jeg ikke har det godt derude, men det valgt de så ikke at gøre,.
jeg ved godt at jeg skulle forsørge mig på kontanthjælp men det havede vi snakke om og vi havede fundet en løsning hvordan tinge skulle hænge sammen
Anmeld