Forslag til at gøre kæresten glad !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Muffin_girl

Hej piger.. 

Kæresten og jeg har aftalt vi skal hver især lave en par aften, inden for nærmeste uges tid.. 
Hvad gør i for at gøre jeres kæreste glad ? Og har i nogen forslag..?

Det behøver ikke koste en bondegård...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Muffin_girl

OP MED DIG

Anmeld

20. juli 2011

DenLykkelige

AalborgPigen skriver:

Hej piger.. 

Kæresten og jeg har aftalt vi skal hver især lave en par aften, inden for nærmeste uges tid.. 
Hvad gør i for at gøre jeres kæreste glad ? Og har i nogen forslag..?

Det behøver ikke koste en bondegård...  

Jeg gjorde det at jeg tændte levende lys over hele huset, til når han kom hjem, og så havde jeg lavet noget lækkert mad til ham som jeg ved han elskede...

Når det blev sengetid blev han så ført ind i soveværelset som også vaar helt oplyst af små lys og rosenblade alle steder.. Det giver bare den mest fantastiske stemning og komplet ro.. Og så stod den på massage i flere timer for os begge (af hinanden) og snak til vi ikke kunne mere

Anmeld

20. juli 2011

Muffin_girl

CSDK<3 skriver:

Jeg gjorde det at jeg tændte levende lys over hele huset, til når han kom hjem, og så havde jeg lavet noget lækkert mad til ham som jeg ved han elskede...

Når det blev sengetid blev han så ført ind i soveværelset som også vaar helt oplyst af små lys og rosenblade alle steder.. Det giver bare den mest fantastiske stemning og komplet ro.. Og så stod den på massage i flere timer for os begge (af hinanden) og snak til vi ikke kunne mere

Ej hvor lyder det hyggeligt.. Og som en god ide  

Anmeld

20. juli 2011

Camulla

Op op!

Følger lige med her 

Anmeld

20. juli 2011

DenLykkelige

AalborgPigen skriver:

Ej hvor lyder det hyggeligt.. Og som en god ide  

Ja og så er det jo bare ren lux-nydelse for begge parter

Anmeld

20. juli 2011

Muffin_girl

CSDK<3 skriver:

Ja og så er det jo bare ren lux-nydelse for begge parter

Ja bortset fra min kæreste er dårlig til massage.. Og bliver selv hurtigt utålmodig..

Anmeld

20. juli 2011

Muffin_girl

Camulla skriver:

Op op!

Følger lige med her 

Anmeld

20. juli 2011

DenLykkelige

AalborgPigen skriver:

Ja bortset fra min kæreste er dårlig til massage.. Og bliver selv hurtigt utålmodig..

Så måske finde et andet alternativ.. Måske kunne I bare ligge og nyde hinanden til en dejlig film eller sådaan noget med alle lysene tændt?

Anmeld

20. juli 2011

Muffin_girl

CSDK<3 skriver:

Så måske finde et andet alternativ.. Måske kunne I bare ligge og nyde hinanden til en dejlig film eller sådaan noget med alle lysene tændt?

Ja må prøve at tænke over det Jeg syntes bare det kan være svært.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.