Søger lille mariehøne Wheely bug!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. juli 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Puslingen skriver:

Han vil desværre ikke af med den

Det er bare helt ok. Men tak for hjælpen ellers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Fenris

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det er bare helt ok. Men tak for hjælpen ellers

Hvor meget vil du give?

Anmeld

21. juli 2011

Apples skriver:

Hvor meget vil du give?

Har netop lige bestilt en ny fra England til 431 kr. inkl. fragt - billigere kan det vist ikke gøres

Anmeld

21. juli 2011

Fenris

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Har netop lige bestilt en ny fra England til 431 kr. inkl. fragt - billigere kan det vist ikke gøres

Helt ok- havde bare selv en stående

Anmeld

21. juli 2011

Vial

Har lige givet 470 for en stor ny. Billigwheelybug.dk. Fik dem i tirsdags. Bestilte i fredags og det er de ægte!!!

Anmeld

21. juli 2011

AnnePedersen

hvor var det bare dejlig med dette indlæg. naja fik en i fødselsdags gave og den skulle byttes til mariehøne. men i denne butik koster en stor 1200 kr. synes det er syrt men bestilte den. der hvor de sku have dem fra har så været ramt af oversvømmelse så de er ødelagt. så venter på der kommer en ny sending.

men det gider jeg da ikke vente på nu. så har bestilt en fra uk nu. det er da dejlig...... men have jeg vidst det med den dansk hjemmeside havde jeg da bestilt der, men det er for sendt.... men hold da kæft hvor er det dejlig at have købt en til halv pris...... yeahhhhhh

Anmeld

21. juli 2011

AnnePedersen skriver:

hvor var det bare dejlig med dette indlæg. naja fik en i fødselsdags gave og den skulle byttes til mariehøne. men i denne butik koster en stor 1200 kr. synes det er syrt men bestilte den. der hvor de sku have dem fra har så været ramt af oversvømmelse så de er ødelagt. så venter på der kommer en ny sending.

men det gider jeg da ikke vente på nu. så har bestilt en fra uk nu. det er da dejlig...... men have jeg vidst det med den dansk hjemmeside havde jeg da bestilt der, men det er for sendt.... men hold da kæft hvor er det dejlig at have købt en til halv pris...... yeahhhhhh

Det er billigere at bestille den lille fra England fremfor på billigwheelybug.dk jeg sparer 120 kr ved at bestille den fra England.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.