Hva gir I jeres mænd/kærester i julegave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. december 2008

UngMor83

Jeg er bare blank for idéer ;O(

Min kæreste mangler intet, og hvis han gør ja så køber han det jo bare. Og det er i og for sig fint nok, bare ikk her op til jul. Og i sidste måned holdt han stoooor 30års fødselsdag, og der var det oz pokkers svært at finden en gave til ham, fordi han som sagt bare køber det han ønsker sig...

Han fik en rimelig dyr gave der samt en rimelig dyr overraskelse fra mig og børnene (han er ikk far til nogen af dem skal li siges), og han blev så glad at han græd ;O)

Så piger, hva kan jeg give min elskede i julegave?? Han lever og ånder for jagt, og er i udlandet mange gange årligt for at jage (dyr altså *GG*). Og så ejer han et smedefirma. Håber på lidt hjælp og inspiration fra jer piger ;O) Det er jo ved at være sidste chance for at købe noget....

>> Sonja <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

bette

jeg giver manden et gavekort til 1 times fysio massage

Anmeld

20. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Billetter til DAD

Anmeld

20. december 2008

twinboys

Juleaften sex...

Og en juleaften i tegn med hans børn, vores famile og selvfølgelig mig...

Vi har valgt at købe store fælles julegaver til campingvognen og ja så af drengene får han 2 flotte foto på lærred og en el tandbørste fra braun...

Majbritt

Anmeld

20. december 2008

Kvindemin

Weekend tur til London.

Anmeld

20. december 2008

Christinahr

Vi giver ikke julegaver, vi køber når vi mangler noget

Anmeld

20. december 2008

fam.4xc

vi har aftalt ik at gi julegaver i år, for vi kan ik finde på noget at købe, lige som jer andre køber vi når vi mangler og så har jeg lige haft fødselsdag

Men jeg har lige givet ham en helikopter tur i "jeg elsker dig" gave, som han blev vildt glad for

Pigerne giver deres far en bog - sorte svin af David Nielsen & parfume... og så har Caroline lavet en hemmelighed til ham i børnehaven

Anmeld

20. december 2008

malou

Sidste år købte jeg en flot guldkæde til Dennis, en retro radio til badeværelset, boxershorts med røde hjerter fra HM (super dejlige, 2 par for 100.-) tror også han fik en sort skjorte fra Fillipka K. I år har vi aftalt INGEN gaver da vi lige har købt vinduer til hele huset.... men men... man har vel altid lyst til at købe lidt til sin elskede alligevel.. så jeg tror han får en v hals strik fra Peak performance.. de fås i næsten alle farver og er vidunderlige Ville gerne have nået at få lavet nogle af de der foto på lærred men med en nyfødt er tiden bare løbet fra mig.

God jul...

knus Malou

Anmeld

20. december 2008

malou

Chritinap skriver:

Weekend tur til London.

Århhh lyder skønt!!!!!!!!! god ide....

Anmeld

20. december 2008

Diana...

Jeg har købt en boomblaster da hans egen er gået i stykker så han kan ikke høre højt musik på arbejdet og han hader det musik der er i radioen det skal jo være hans eget techno....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.