Sele til gammeldags højstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.651 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

FrkLarsen

Hej tøser.

Jeg har hørt lidt rundt omkring i byen at man kan få en sele til en gammeldags højstol? 

Passer det, og hvis ja, hvor kan den købes?

Min datter har nu fundet teknikken til at rejse sig op i den, det er jo farligt!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Tona

FrkLarsen skriver:

Hej tøser.

Jeg har hørt lidt rundt omkring i byen at man kan få en sele til en gammeldags højstol? 

Passer det, og hvis ja, hvor kan den købes?

Min datter har nu fundet teknikken til at rejse sig op i den, det er jo farligt!! 

Jeg ved ikke om det som jeg skriver her er totalt sikkert, men min veninde gjorde det at hun skruede to "øjer" i højstolen, et i hver side. Her i monterede hun så en barnevognssele som barnet så kunne have på når det sad i højstolen.

Anmeld

20. juli 2011

FrkLarsen

Jeg ved ikke om det som jeg skriver her er totalt sikkert, men min veninde gjorde det at hun skruede to "øjer" i højstolen, et i hver side. Her i monterede hun så en barnevognssele som barnet så kunne have på når det sad i højstolen.

Tak for svar 

Det må prøves, det er jo livsfarligt at hun står op i den, så alt for hende 

Anmeld

20. juli 2011

Tona

FrkLarsen skriver:

Tak for svar 

Det må prøves, det er jo livsfarligt at hun står op i den, så alt for hende 

Ja nemlig  Jeg har også selv tænkt mig at prøve når den tid kommer, for Amanda har også en gammeldags højstol. Min veninde skruede "øjerne" på under sædet, men det er nok forskelligt fra model til model hvad der er bedst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.