Ugler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.261 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Karina84

Halløjsa!

Jeg vil gerne lave nogle ugler til sønnens værelse. Tænker at jeg vil lave dem i noget karton/gavepapir eller hvad jeg ellers lige kan finde. Enten skal de op og hænge eller også har jeg tænkt at man kunne lime dem på et lærred, mulighederne er mange!

Nå, men så er det så jeg vil høre om der er nogle der ligger inde med skabeloner, gode billeder (som er til at tegne efter) eller andet, som jeg må kigge lidt efter?

Det er mest selve formen af uglen jeg er i tvivl om, da de jo findes i maaaange forskellige versioner.

Så lad os få uglerne frem i lyset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Kamulla

her er Noahs.. valgte den nemmeste, kiggede bare på nogle hjememlavede ugler opg tegnede i frihånd deraf..

de er lavet af gavepapir, så blitsen får den ene til at skinne.. gør den ikke normalt.. heh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2011

Karina84

Camillas-Copenhagen.com skriver:

her er Noahs.. valgte den nemmeste, kiggede bare på nogle hjememlavede ugler opg tegnede i frihånd deraf..

de er lavet af gavepapir, så blitsen får den ene til at skinne.. gør den ikke normalt.. heh

Tak for billedet, hvor er de søde!  Det er nemlig også noget i den stil der jeg havde tænkt, ret pudsigt faktisk

Anmeld

20. juli 2011

Mette.

Karina84 skriver:

Halløjsa!

Jeg vil gerne lave nogle ugler til sønnens værelse. Tænker at jeg vil lave dem i noget karton/gavepapir eller hvad jeg ellers lige kan finde. Enten skal de op og hænge eller også har jeg tænkt at man kunne lime dem på et lærred, mulighederne er mange!

Nå, men så er det så jeg vil høre om der er nogle der ligger inde med skabeloner, gode billeder (som er til at tegne efter) eller andet, som jeg må kigge lidt efter?

Det er mest selve formen af uglen jeg er i tvivl om, da de jo findes i maaaange forskellige versioner.

Så lad os få uglerne frem i lyset

Jeg har syet uglepuder, som den her. Jeg ved godt det ikke helt er det samme, men måske det kunne give inspiration til hvordan de kan se ud i karton/papir form. 

Anmeld

20. juli 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Ugler på Karla's værelse

Anmeld

21. juli 2011

Karina84

Mette. skriver:

Jeg har syet uglepuder, som den her. Jeg ved godt det ikke helt er det samme, men måske det kunne give inspiration til hvordan de kan se ud i karton/papir form. 

Ih hihi den er vildt sød din ugle pude - hvem der bare havde mod og økonomi til at lære at sy

Anmeld

21. juli 2011

Karina84

MKBP skriver:

Ugler på Karla's værelse

Den version har jeg ikke set før, men de er rigtig søde, sjovt med øjnene du har lavet som blomster på nogen af dem

Er det karton du har sat direkte på vægen?

Anmeld

21. juli 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Karina84 skriver:

Den version har jeg ikke set før, men de er rigtig søde, sjovt med øjnene du har lavet som blomster på nogen af dem

Er det karton du har sat direkte på vægen?

Det er malet på...-tog en krig at lave

Lige et billed lidt tættere på, så kan du bedre se øjnene.

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.