Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Mamalou

Kære alle!Jeg fik en dejlig søn den 16. maj i år, og jeg har ammet ham fuldt ud. Det hat dog ikke været helt smertefrit, da min søn blev født med et stramt/for kort tunge bånd, hvilket resulterede i to brystvorter fyldt af revner og sår, men det kom vi over. Nu står jeg i den situation, at mine brystvorter eller venstre er blevet meget øm. Det er helt rødt og hævet, og det er meget smertefuldt at amme min søn med det bryst. Jeg oplever at det er værre end da der var sår, idet det ikke stopper men gør ondt under hele amningen. Min søn har ikke suttet skævt men sutter fint ved hver amning, så jeg undrer mig over hvorfor jeg pludseligt får så ondt. Brystvorten er også øm mellem annoncerne.Jeg er på ferie pt og derfor væk fra egen læge... Prøver at smøre med brystcreme, men synes ikke det hjælper! Så hvis der er nogen derude med erfaringer - gode råd til mig i min situation, så vil jeg blive lykkelig. Vil jo helst forsætte med at amme lang tid endnu På forhånd tak! Kh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

mortilnoahogmelina

JEG har ingen gode råd . Men jeg tænker sådan lige at det godt kunne lyde som bryst betændelse og det skal altså behandles ret hurtigt da Det ellers kan gøre man bliver indlagt , du har ingen mulighed for at kontakte en eller anden læge eller en vægtlæge ?

Anmeld

20. juli 2011

Hollybaby

Jeg tror det kunne tyde på, at du har fået svamp, det er nemlig ganske smertefuldt!

Anmeld

20. juli 2011

Chris86

Tænker også brystbetændelse! og av for s... det gør nas!

Anmeld

20. juli 2011

Chris86

Prøv at hop i bad og "brus" på brystet med VARMT vand, imens du massere det (som om du malker ud).. Det hjalp til en vis grad mig...

Anmeld

20. juli 2011

Mamalou

Tusind tak for jeres svar!Jeg har været i kontakt med en læge, som har ordineret noget salve i første gang og hvis det ikke hjælper skal jeg kontakte ham igen. Han mente ikke at det var brystbetændelse, fordi jeg er frisk udover smerterne - ingen feber eller noget. Det havde jeg heller ikke selv tænkt, da jeg som sagt ikke føler mig syg. Nu venter jeg på at apoteket åbner, så jeg kan få noget behandling for det gør virkelig nas og tanken om at bettemanden skal spise er næsten ikke til at holde ud. Hvad vi kvinder ikke går igennem for de guldklumper. Ha en fantastisk dag!

Anmeld

20. juli 2011

MortilCilas

Hollybaby skriver:

Jeg tror det kunne tyde på, at du har fået svamp, det er nemlig ganske smertefuldt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.