Dit budget for barnedåben ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Trine89

Frk-Lotusblomst skriver:



Det var først efter jeg skrev det at jeg kom til at tænke på at der slevøflgelig godt kunne være andre lørdage i år 2014 end lige den 14. juni. HAHA. Dummeflad til mig.



haha,, Jaah jah men hvis det lige var en dato man kendte til hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Trine89 skriver:



haha,, Jaah jah men hvis det lige var en dato man kendte til hehe..



Og det var det. haha. Den dato jeg selv gerne vil giftes på. hehe.

Anmeld

20. juli 2011

Trine89

Frk-Lotusblomst skriver:



Og det var det. haha. Den dato jeg selv gerne vil giftes på. hehe.



aaarh jah så giver det jo lidt mening.. men det kunne da have være meget sjovt hvis det var samme dato. hehe..

Anmeld

20. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Trine89 skriver:



aaarh jah så giver det jo lidt mening.. men det kunne da have være meget sjovt hvis det var samme dato. hehe..



Det var lige det jeg tænkte. hihi.

Anmeld

20. juli 2011

Aprilmor11

Trine89 skriver:

Jah hvor mange penge havde / har I sat tilside til en barnedåb/navngivnings fest?? 

Hvordan var sammensætning? 
lejede i selv lokaler og fik mad leveret eller lavede I det selv
eller
fik I lokaler og mad sammested fra?

hvordan med drikkelsen?

og til sidst, hvor mange mennesker var i??

 

 Trine, som så småt er ved at forberede grundtingene til barnedåben   



Jeg skal have dåb D. 31 og der er der lidt mad udefra og så står vi selv for noget af det .. Der er 2 kasser icetea, 6 kasser sodavand, og en asse øl, da jeg ikke mener at det skal være et druk gilde .. Det bliver holdt ved mine forældre .. Og det er ca. 4500 og der kommer ca. 30 mennesker

Anmeld

20. juli 2011

Morbille

Trine89 skriver:

Jah hvor mange penge havde / har I sat tilside til en barnedåb/navngivnings fest?? 

Hvordan var sammensætning? 
lejede i selv lokaler og fik mad leveret eller lavede I det selv
eller
fik I lokaler og mad sammested fra?

hvordan med drikkelsen?

og til sidst, hvor mange mennesker var i??

 

 Trine, som så småt er ved at forberede grundtingene til barnedåben   



Vi havde aftalt en budget på 8000, men ups den løb op på 1200.

Vi havde 55 gæster, og havde lejet en fælleshus med udsigt til vandet, og med en stor legeplads og mini golf lige ude foran. Den kosted 1200 at leje.

Vi bestilt heltstegt pattegris med forskelige kartofler, brød og salat, og en til at skære kødet. (Der var masser af kød tilbage) nam nam

drikkelse blev købt i tyskland.

Og kom til at købe alt for meget pynt, som vi ikke fik brugt.

 

Men alt i alt havde vi en fantastisk dag.

Anmeld

20. juli 2011

Moar2011

Trine89 skriver:



Hehe jah tror også vi laver endten brunch eller også bliver det en frokost buffet. hehe. 

og kagen laver vi selv eller også har jeg sikkert en veninde som vil hjælpe med den. eller også vil jeg spørge min onkel om han vil lave kranse kager for mig  



 

go ide - folk er jo ligeglad med hvilken kage defår - de kommer jo for barnet og hyggen

Anmeld

20. juli 2011

Trine89

Babyklar skriver:



 

go ide - folk er jo ligeglad med hvilken kage defår - de kommer jo for barnet og hyggen



Jamen det er jo lige..  

Det skal nok blive godt uanset hvordan det bliver lavet

Anmeld

21. juli 2011

Moar2011

Trine89 skriver:



Jamen det er jo lige..  

Det skal nok blive godt uanset hvordan det bliver lavet



 

neemlig

Anmeld

12. august 2011

camillakrath

Min kæreste arbejder på en skole, så der har vi lånt lokaler.

Er igang med at lave AL maden selv, og idag var vi afsted at handle. Så alt fra servietter til dessert er klar.  

Vi blir 35 og indtil videre har vi brugt 4000. Vi kommer nok til at bruge 300 - 400 kr mere

 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.