Dit budget for barnedåben ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

twinny

Vi regner med 25.000-30.000 kr, men vi skal også holde bryllup...

Vi lejer lokaler og bestiller helstegt pattegris og det hele...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Den kommende far

Trine89 skriver:

hehe håber nu også vi kan holde os på maks 8000 tror jeg.. 

man skal selvfølgelig sætte sit budget som man har økonomi vi vil gerne holde en stor barnedåb så vi er begyndt tidligt at spare op

MVH

Den kommende far

http://www.babydutten.blogspot.com/

Anmeld

19. juli 2011

Trine89

Mira0911 skriver:

Ja det vil jeg mene, men det kommer også an på hvad for noget mad det er... 

Vi lavede frikadeller, bestilte kartoffelsalaten udefra... Bagte kage osv osv... 

jamen jeg tror vi skal holde det til noget brunch eller en "simpel dansk buffet" hehe.. 

Anmeld

19. juli 2011

Mettefpigen

Vi ved ikk prismæssigt hvad vil vil give endnu...

Men regner med at lave maden selv, leje et lokale, egentlig ordne alt selv, drikkevarer fra tyskland og jaa der kommer både øl og vin til... Men vi blir 40 per....

Anmeld

19. juli 2011

Trine89

Den kommende far skriver:

man skal selvfølgelig sætte sit budget som man har økonomi vi vil gerne holde en stor barnedåb så vi er begyndt tidligt at spare op

MVH

Den kommende far

jeg ville da også helst have det hele. men jah som du siger må man gører det efter hva man har penge til   hehe.. 

Anmeld

19. juli 2011

Den kommende far

Trine89 skriver:

jeg ville da også helst have det hele. men jah som du siger må man gører det efter hva man har penge til   hehe.. 

Men kan da godt synes det er lidt træls at vi begge har så store familier i dette sammenhæng

MVH

Den kommende far

Anmeld

19. juli 2011

Trine89

Baby-støv skriver:

Vi regner med 25.000-30.000 kr, men vi skal også holde bryllup...

Vi lejer lokaler og bestiller helstegt pattegris og det hele...

hehe jah så er det jo også noget liiidt andet. hehe.. Men når der også skal bryllup med i er 25-30.000 sikkert heller ikke helt ved siden af.. hehe

Anmeld

19. juli 2011

twinny

Trine89 skriver:

hehe jah så er det jo også noget liiidt andet. hehe.. Men når der også skal bryllup med i er 25-30.000 sikkert heller ikke helt ved siden af.. hehe

Nej det er jo det...  Men det er billigere i længden, så man ikk skal holde to fester...

Anmeld

19. juli 2011

Trine89

Baby-støv skriver:

Nej det er jo det...  Men det er billigere i længden, så man ikk skal holde to fester...

hehe det er rigtig to fluer med et smæk.. 

Jeg har dog kun det problem at den dag jeg gerne vil giftes først falder på en lørdag i 2014 og så lange kan jeg nok ikke trække barnedåben.. hehe

Anmeld

19. juli 2011

twinny

Trine89 skriver:

hehe det er rigtig to fluer med et smæk.. 

Jeg har dog kun det problem at den dag jeg gerne vil giftes først falder på en lørdag i 2014 og så lange kan jeg nok ikke trække barnedåben.. hehe

Haha... nej dog ikk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.