update på min svigermonster grrrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2008

twinboys

Hej Wamse...

Nej nej nej nej nej nej sikke en DAME...

Jeg er blevet helt tom for ord...

Jeg havde ikke accepteret det, og nej havde det været min mand havde jeg sagt, at han måtte vælge... MOÀR eller Mig / børn...

Her havde det ikke gået...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

Balderson

Igen kan jeg sagtens sige dette her..

Men hvis det var mig så var det alle 3 børn hun skulle se eller ingen.. det vil alså sige at hvis hun ikke vil se de 2 store, så skulle hun heller ikke se Lærke...

Det kan sku godt være at din svigermonster er så fat svag at hun skal have det skåret ud i pap og virkelig føle det på kroppen, at hvis hun ikke opfører sig ordenligt over for alle børn og dig, så måtte hun undvære kontakt med Lærke..

For de 2 store drenge er jo Lærke's brødre og når Lærke bliver ældre vil hun da undre sig over hvorfor de ikke skal med ned til farmor..

Anmeld

20. december 2008

twinboys

Balderson skriver:

Men hvis det var mig så var det alle 3 børn hun skulle se eller ingen.. det vil alså sige at hvis hun ikke vil se de 2 store, så skulle hun heller ikke se Lærke...

Det kan sku godt være at din svigermonster er så fat svag at hun skal have det skåret ud i pap og virkelig føle det på kroppen, at hvis hun ikke opfører sig ordenligt over for alle børn og dig, så måtte hun undvære kontakt med Lærke..

For de 2 store drenge er jo Lærke's brødre og når Lærke bliver ældre vil hun da undre sig over hvorfor de ikke skal med ned til farmor..

Ja helt enig...

Anmeld

21. december 2008

wamse

Balderson skriver:

Det er efterhånden også der jeg er nået til. Denne kvinde er simpelthen udenfor pædagogisk rækkeevne
Martin synes så bare slet ikke at jeg kan sige at hans mor ikke må se Lærke, for han synes at jeg bør strække mig yderligere for hans mor Jeg har dog fortalt ham, at hvis jeg jeg skulle strække mig mere endnu, ville mit hovede være så dybt begravet i i rø... på hende at jeg aldrig ville komme ud igen
Han fortalte hende i går aftes at enten så gav hun alle 3 børn gaver fremover eller ingen, og selvfølgelig valgte hun så, at ingen skulle have noget så. Tænk jeg blev faktisk lidt ked over det, for hun er simpelthen villig til at droppe gaver til hendes eneste biologiske (som hun jo har fremhævet flere gange) barn, af trods/stædighed overfor mig.
Jeg har virkelig ledt længe inde i mig, om det reelt var mig der var gal på den, men åhh finder det altså ikke. Hendes beskrivelse af mig som person, ville de af jer som kender mig slet slet ikke kunne nikke genkendende til.
Føj hvor ville jeg ønske at der et sted inde i hende var et anstændigt menneske, men nix. Selv hendes mands søn+ familie har hun skræmt væk, og alle godtager det bare
Nå men tak fordi i vender det med mig, det er altså rart lige at få hørt at det da for pokker ikke er mig der er helt afsporet her, vil da bare at både mine børn og jeg bliver behandlet ordentligt.
Kram til jer fra mig

Anmeld

21. december 2008

Balderson

Det var da sku godt at Martin fik sagt at det var dem alle eller ingen der fik gaver.. Så fik hun valget og at det så er sådan at hun vælger at der ikke er nogle af børnene der får gaver, er så bare sådan det er og det må man så accepterer...

Men husk nu, ikke at bruge flere kræfter på at tænke på svigermonster (det er jo for negativt) og så bare glæde dig over julen og at i skal være sammen og rigtig hygge jer..

God Jul

Mvh fra en svigerdatter, som også har en svigermonster

Anmeld

23. december 2008

wamse

Jubiii, nu har min mand virkelig indset at dette må stoppes, for efter de havde været der oppe, gik hans mor fuldstændig i selvsving og skrev MANGE modbydelige beskeder til mig, fuldstændig umotiveret da jeg har slettet hendes nummer, hun mente at jeg havde besluttet at Lærke ikke måtte få gaver fra dem mere. I drømmer ikke om hvad hun skrev, jeg græd som pisket det var lige fra min lave intelligens, mine ringe evner som mor, hvor dum en gås jeg var, en ringe kone. Jeg ødelagde Martins liv, forholdet til hans søster (hun valgte at deltage i deres mors terror) Jeg ville dø ensom da ingen kunne holde mig ud, hvis Lærke kunne vælge en mor, ville hun aldrig vælge mig. Jeg var en ringe mor fordi jeg havde haft et weekend misbrug af stoffer, mens mine drenge var små osv osv.... Hun startede søndag eftermiddag, hele søndag nat, da hun stoppede startede hans søster op kl 5.30 - 12.00 og så hans mor igen.
Nu har Martin valgt at de ingen kontakt har til nogen af os mere, er så glad for hans opbakning

Anmeld

23. december 2008

fam.4xc

wamse skriver:

Jubiii, nu har min mand virkelig indset at dette må stoppes, for efter de havde været der oppe, gik hans mor fuldstændig i selvsving og skrev MANGE modbydelige beskeder til mig, fuldstændig umotiveret da jeg har slettet hendes nummer, hun mente at jeg havde besluttet at Lærke ikke måtte få gaver fra dem mere. I drømmer ikke om hvad hun skrev, jeg græd som pisket det var lige fra min lave intelligens, mine ringe evner som mor, hvor dum en gås jeg var, en ringe kone. Jeg ødelagde Martins liv, forholdet til hans søster (hun valgte at deltage i deres mors terror) Jeg ville dø ensom da ingen kunne holde mig ud, hvis Lærke kunne vælge en mor, ville hun aldrig vælge mig. Jeg var en ringe mor fordi jeg havde haft et weekend misbrug af stoffer, mens mine drenge var små osv osv.... Hun startede søndag eftermiddag, hele søndag nat, da hun stoppede startede hans søster op kl 5.30 - 12.00 og så hans mor igen.
Nu har Martin valgt at de ingen kontakt har til nogen af os mere, er så glad for hans opbakning

Søde du - hun og søsteren er syge i hovedet og trænger sgu virkeligt til hjælp - sørgelige mennesker - desværre

Glædelig jul til dig og dine kære

Anmeld

23. december 2008

wamse

fam.4xc skriver:

Søde du - hun og søsteren er syge i hovedet og trænger sgu virkeligt til hjælp - sørgelige mennesker - desværre

Glædelig jul til dig og dine kære

Mange tak og i lige måde, føler mig sgu lettet nu, hvor Martin bakker mig op igen

Anmeld

23. december 2008

Bastian

Ja, det må være indbegrebet af en svigermonster. Hold da op hvor trænger hun og datteren til noget hjælp, for de har da virkelig nogle issues. Godt at din mand støtter dig - det var på tide!!!

Anmeld

23. december 2008

wamse

Bastian skriver:

Ja, det må være indbegrebet af en svigermonster. Hold da op hvor trænger hun og datteren til noget hjælp, for de har da virkelig nogle issues. Godt at din mand støtter dig - det var på tide!!!

Ja det var på tide, jeg havde gemt alle de beskeder de sendte og han læste alt, og der var mange mange, han rystede på hovedet og sagde nej det her skal de ikke gøre mod dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.