Balderson skriver:
Igen kan jeg sagtens sige dette her..
Men hvis det var mig så var det alle 3 børn hun skulle se eller ingen.. det vil alså sige at hvis hun ikke vil se de 2 store, så skulle hun heller ikke se Lærke...
Det kan sku godt være at din svigermonster er så fat svag at hun skal have det skåret ud i pap og virkelig føle det på kroppen, at hvis hun ikke opfører sig ordenligt over for alle børn og dig, så måtte hun undvære kontakt med Lærke..
For de 2 store drenge er jo Lærke's brødre og når Lærke bliver ældre vil hun da undre sig over hvorfor de ikke skal med ned til farmor..
Det er efterhånden også der jeg er nået til. Denne kvinde er simpelthen udenfor pædagogisk rækkeevne

Martin synes så bare slet ikke at jeg kan sige at hans mor ikke må se Lærke, for han synes at jeg bør strække mig yderligere for hans mor

Jeg har dog fortalt ham, at hvis jeg jeg skulle strække mig mere endnu, ville mit hovede være så dybt begravet i i rø... på hende at jeg aldrig ville komme ud igen

Han fortalte hende i går aftes at enten så gav hun alle 3 børn gaver fremover eller ingen, og selvfølgelig valgte hun så, at ingen skulle have noget så. Tænk jeg blev faktisk lidt ked over det, for hun er simpelthen villig til at droppe gaver til hendes eneste biologiske (som hun jo har fremhævet flere gange) barn, af trods/stædighed overfor mig.
Jeg har virkelig ledt længe inde i mig, om det reelt var mig der var gal på den, men åhh finder det altså ikke. Hendes beskrivelse af mig som person, ville de af jer som kender mig slet slet ikke kunne nikke genkendende til.
Føj hvor ville jeg ønske at der et sted inde i hende var et anstændigt menneske, men nix. Selv hendes mands søn+ familie har hun skræmt væk, og alle godtager det bare

Nå men tak fordi i vender det med mig, det er altså rart lige at få hørt at det da for pokker ikke er mig der er helt afsporet her, vil da bare at både mine børn og jeg bliver behandlet ordentligt.
Kram til jer fra mig
Anmeld