Så har jeg kreeret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Lone Jakobsen

må indrømme at jeg slet ikke er fan af disse her. synes barnet har bedre af den friske luft, og en plads i skyggen. og med dobbelt stof må det blive meget varmt i vognen.

men til dit spørgsmål, så synes jeg stoffet er fint, og sikke en glad baby i vognen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

rimor

nutche skriver:

må indrømme at jeg slet ikke er fan af disse her. synes barnet har bedre af den friske luft, og en plads i skyggen. og med dobbelt stof må det blive meget varmt i vognen.

men til dit spørgsmål, så synes jeg stoffet er fint, og sikke en glad baby i vognen.

Det er også til når jeg er ude og gå med barnevognen, så han ikke får solen i øjnene. Når den står stille i haven er det altid i skyggen med fluenettet på 

Anmeld

19. juli 2011

rimor

- skriver:

Syntes ikke det umiddelbart er noget du ville kunne sælge.

og så hellere sy nogle snore i til at spænde den fat med i stedet for..

Ok tak for forslaget. Men præcis på min barnevogn  er det ikke noget jeg ville kunne sætte snorene fast i derfor tøjklemmer

Anmeld

19. juli 2011

Lone Jakobsen

rimor skriver:

Det er også til når jeg er ude og gå med barnevognen, så han ikke får solen i øjnene. Når den står stille i haven er det altid i skyggen med fluenettet på 

er det så ikke mere behageligt for ham at du vender barnevognen, eller går over i skyggen?

beklager at jeg er så uforstående, men har vitterligt aldrig brugt hverken stofble eller solskærm

Anmeld

19. juli 2011

rimor

nutche skriver:

er det så ikke mere behageligt for ham at du vender barnevognen, eller går over i skyggen?

beklager at jeg er så uforstående, men har vitterligt aldrig brugt hverken stofble eller solskærm

Det er ok.

Men nu går jeg ret lange ture med ham og her ude på landet er der sjældent skygge ret længe af gangen.

Ville også ønske at man kunne vende styret på min barnevogn for det er trælst at gå og trække den efter sig for at han ikke får solen i øjnene

Anmeld

19. juli 2011

HelleBelle

nutche skriver:

meget fin men pas på!!! det kan let blive for varmt for baby. Fik det råd af sundhedsplejerske.

Anmeld

19. juli 2011

Lone Jakobsen

rimor skriver:

Det er ok.

Men nu går jeg ret lange ture med ham og her ude på landet er der sjældent skygge ret længe af gangen.

Ville også ønske at man kunne vende styret på min barnevogn for det er trælst at gå og trække den efter sig for at han ikke får solen i øjnene

tror du så ikke stadig det er mere behageligt med blot en stofble, som kan hænge løst? du kan jo altid hænge en barnevognsrangle op så han har lidt sjovt at kigge på.

Anmeld

19. juli 2011

Lone Jakobsen

HelleBelle skriver:

meget fin men pas på!!! det kan let blive for varmt for baby. Fik det råd af sundhedsplejerske.

? var det ikke en fejl at den blev til mig?

Anmeld

19. juli 2011

Mi

Næh hvor fin

Anmeld

19. juli 2011

rimor

nutche skriver:

tror du så ikke stadig det er mere behageligt med blot en stofble, som kan hænge løst? du kan jo altid hænge en barnevognsrangle op så han har lidt sjovt at kigge på.

Må prøve at lave en temperatur test med hhv. stofble og solskærm

Spændende og se om der er nogen forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.