sex efter fødsels

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Anonym trådstarter

Jer som sprækket lidt inde i skeden efter i have født - kan i mærke noget der når i har sex ? ømhed eller ligende ?

mig og manden havde igår, og kan slet ikke slappe af, og synes stadig jeg er lidt øm inde i skeden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Muhmi

Ja... Det gør stadig ondt, men kun til at starte med...

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ja... Det gør stadig ondt, men kun til at starte med...

Ja, lige det at den skal ind og så lige til at det køre- hvor længe siden er det at du har født ? - ville det nogensinde gå væk ?

Anmeld

19. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Ja, lige det at den skal ind og så lige til at det køre- hvor længe siden er det at du har født ? - ville det nogensinde gå væk ?

Det er tre en halv måned siden... Jeg ved desværre ikke om det vil gå væk... Men jeg håber da meget, for det ødelægger da ens lyst lidt

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det er tre en halv måned siden... Jeg ved desværre ikke om det vil gå væk... Men jeg håber da meget, for det ødelægger da ens lyst lidt

Det os 3mdr siden jeg fødte - manden siger at sådan ville det nok altid være , fordi det altid ville være mere skrøbelig fordi det er et ar nu ..

Anmeld

19. juli 2011

Mikkel's mor <3

Ja jeg syntes også det gjorde ondt og var uehageligt.. men nu er der ingenting mere, kun når der bliver lavet for mange knibeøvelser

Anmeld

19. juli 2011

TTM

jeg fik 3 sting inde og 3 sting ude... Ventede dog med sex indtil 3 måneder efter fødsel...

Det var kun i starten jeg var generet af sårene, men hvis det fortsat er en gene, så gå til lægen og snak med ham/hende... Hvis nu der skulle være noget....

Anmeld

19. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Det os 3mdr siden jeg fødte - manden siger at sådan ville det nok altid være , fordi det altid ville være mere skrøbelig fordi det er et ar nu ..

Æææææv

Jeg håber virkelig at det går væk for det er fandeme ubehageligt og kan faktisk godt begynde at bløde lidt

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Æææææv

Jeg håber virkelig at det går væk for det er fandeme ubehageligt og kan faktisk godt begynde at bløde lidt

jeg tvivler faktisk på det efter manden sagde det .

Anmeld

19. juli 2011

SjeBets

Efter første blev jeg syet dog kun ude, men fik over 20 sting, de første par gange var vi forsigtige, men det gik.

Nummer to fik jeg nogle sting i skeden. og de første mange gange vi havde sex, der var jeg ldit ekstra øm, og jeg var også bange for at det ville være sådan altid, men nu er det snart 7 år siden jeg fik den sidste og døjet slet ikke med nogen gener hverken fra første eller anden gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.