Anonym skriver:
hey piger..
Har lige nogle spørgsmål som jeg håber i ved noget om..
Nu har jeg drømt om en emmajunga barnevogn.. og kunne godt tænke mig at bestille den, men ved i om man skal betale det barnevognen koster med det samme eller om man skal vente til den er kommet hjem og man henter den ?
nu ved jeg ikke hvor du bor men i Hvidovre ligger der en butik der hedder danmarks børn her skal du kun lægge 100 kr. og så resten når du henter..... og de har startpakker som indeholder: Lift, madresser til barnevogn og lift, regn og insektnet, babydyne, pusletaske og barnevognssele.... Vi kiggede også på en emmaljunga men syntes alligevel at det var meget dyrt, da det eneste der adskilte en emmaljunga og den trille gigant som vi endte med at vælge farverne og så var 4000 mange penge selvom det er en vogn vi får.

Generelt kan det betale sig at kigge i Danmarks Børn hvis du bor i nærheden da der virkelig er mange penge at spare...
Vi har lige købt lagner til tremmeseng deroppe og selv her er der kæmpe forskel. i Jysk skal de have 70 kr. for et lagen! Vi fik 2 for 64 kr... i Danmarks Børn. Og så sælger de dig ikke noget unødigt, har spurgt om råd flere gange deroppe da man jo læser hvad man bør have og sådan... Og her kunne de jo bare have solgt mig det, men har ofte anbefalet mig at vente indtil Baby er kommet.
Anmeld