Køb af barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

jamen jeg har termin den 4 dec.. så 4,5 mdr endnu.. plus minus lidt :-)

OKay

Altså hvis du allerede har forelskede dig i en bestemt en så ville jeg bare finde ud af hvad depositum var på og så bestille den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Albatrossen

Anonym skriver:

hey piger..

Har lige nogle spørgsmål som jeg håber i ved noget om..

Nu har jeg drømt om en emmajunga barnevogn.. og kunne godt tænke mig at bestille den, men ved i om man skal betale det barnevognen koster med det samme eller om man skal vente til den er kommet hjem og man henter den ?

nu ved jeg ikke hvor du bor men i Hvidovre ligger der en butik der hedder danmarks børn her skal du kun lægge 100 kr. og så resten når du henter..... og de har startpakker som indeholder: Lift, madresser til barnevogn og lift, regn og insektnet, babydyne, pusletaske og barnevognssele.... Vi kiggede også på en emmaljunga men syntes alligevel at det var meget dyrt, da det eneste der adskilte en emmaljunga og den trille gigant som vi endte med at vælge farverne og så var 4000 mange penge selvom det er en vogn vi får.

Generelt kan det betale sig at kigge i Danmarks Børn hvis du bor i nærheden da der virkelig er mange penge at spare...

Vi har lige købt lagner til tremmeseng deroppe og selv her er der kæmpe forskel. i Jysk skal de have 70 kr. for et lagen! Vi fik 2 for 64 kr... i Danmarks Børn. Og så sælger de dig ikke noget unødigt, har spurgt om råd flere gange deroppe da man jo læser hvad man bør have og sådan... Og her kunne de jo bare have solgt mig det, men har ofte anbefalet mig at vente indtil Baby er kommet.

Anmeld

20. juli 2011

Taniakb

Vi fik af vide i Babysam i Holbæk at der er 10 ugers ventetid på barnevogne.. Det er måske også meget godt lige at ha i bag hovedet, hvis man ikke allerede er klar over det

Anmeld

20. juli 2011

Den kommende far

Anonym skriver:

hey piger..

Har lige nogle spørgsmål som jeg håber i ved noget om..

Nu har jeg drømt om en emmajunga barnevogn.. og kunne godt tænke mig at bestille den, men ved i om man skal betale det barnevognen koster med det samme eller om man skal vente til den er kommet hjem og man henter den ?

jeg blander mig lige i debatten for har prøvet at købe to barnevogne ved to forskellige forhandlere.

ved babysam skulle vi give 25% i depositum med det samme og resten når vi henter barnevognen

I ønskebørn skulle vi betale barnevognens fulde beløb med det samme men det var for at få det rabat kort de har som giver 10% rabat på alle køb indtil d. 18 februar 2013

MVH

Den kommende far

http://www.babydutten.blogspot.com/

Anmeld

20. juli 2011

Mettefpigen

I vvores babysam bestilte vi både barnevogn, puslebord, seng, madrasser og sådan nogle ting.. De holder det hele indtil vi har brug for tingene.. Så betaler man 25% af beløbet også kan du komme ind og betale lidt af gangen når du har lyst... Det eneste er at når du henter barnevognen skal alt være betalt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.