Erfaringer med puslebord "Hensvik" fra IKEA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.061 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Frk.Munk

Jeg tror lidt vi har bestemt os for at købe det puslebord fra IKEA der hedder "Hensvik" - er der nogle der har erfaringer med det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Ka+Ma=Be

Frk.Munk skriver:

Jeg tror lidt vi har bestemt os for at købe det puslebord fra IKEA der hedder "Hensvik" - er der nogle der har erfaringer med det??

Nogle af mine venner har det og har været rigtig glade for det De har brugt det til deres datter, som nu er 3 (og ikke længere benytter det) og nu skal det bruges til deres lille dreng som kommer i august

Anmeld

19. juli 2011

henh01

vi har det også og er også super glade for det.

Vi har bleer og creme for oven på de små hylder og 4 kurve med tøj på de nederste hylder

Anmeld

19. juli 2011

Frk.Munk

Katte87 skriver:

Nogle af mine venner har det og har været rigtig glade for det De har brugt det til deres datter, som nu er 3 (og ikke længere benytter det) og nu skal det bruges til deres lille dreng som kommer i august

Åh det er bare godt at hører

Anmeld

19. juli 2011

Frk.Munk

henh01 skriver:

vi har det også og er også super glade for det.

Vi har bleer og creme for oven på de små hylder og 4 kurve med tøj på de nederste hylder

Ja, det er det jeg også syntes er super smart - at man kan have nogle ting og fx tøj på hylderne

tak

Anmeld

20. juli 2011

PJessen

Vi har det til vores datter og er super glade for det, masser af plads til alle tinge man skal bruge

Anmeld

20. juli 2011

Frk.Munk

PJessen skriver:

Vi har det til vores datter og er super glade for det, masser af plads til alle tinge man skal bruge

Vi købte det igår - og har nu fået det samlet - jeg er os bare allerede såååå glad for det  og vores skal jo ikke tages i brug før november  ha ha

Anmeld

20. juli 2011

PJessen

Frk.Munk skriver:

Vi købte det igår - og har nu fået det samlet - jeg er os bare allerede såååå glad for det  og vores skal jo ikke tages i brug før november  ha ha

Vi samle også vores i rigtig god tid

Anmeld

20. juli 2011

Sofia

Vi har det ogsaa og er rigtig glad for det. Og saa er det fint synes jeg og dejligt det kan laves om til en reol bagefter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.