Ano99 med en NY test.... Hva kan I så se idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Mor.til.stjernebørn

Anonym skriver:

Tusinde tak 

Så må jeg bare lige væbne mig med tålmodighed, inden jeg springer sådan rigtigt ud, og råber jeg er GRAVID!!! 

Kram Anonym99

Hehe jeg kunne ikke tige stille med det... Men ja.. Sådan er man jo forskellige... Hvornår havde du første testdag? I dag eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Anonym trådstarter

NovaNataly skriver:

Hehe jeg kunne ikke tige stille med det... Men ja.. Sådan er man jo forskellige... Hvornår havde du første testdag? I dag eller hvordan?

Enten mandag, denne uge, eller mandag i næste uge. Mine to mens efter spiralen har ikke været sådan helt til at regne med 

Mandag formiddag, havde jeg det bare underligt, og mente at kunne genkende kroppens underlige signaler fra sidste gang, hvorfor jeg annoncerede til manden at jeg nok var gravid nu, men ville vente med at teste.....

Det kunne jeg så ikke, for mande pressede mega meget på, og jeg var absolut til at lokke 

Men kender ikke min eksakte testdag, men havde regnet mig frem til ca. 29. juli.

Sidste første mensdag, var 20. juni. Så er jeg er vel plus minus et par dage 4+  tænker jeg.

Tak for hjælpen med paint 

Anmeld

19. juli 2011

Mor.til.stjernebørn

Jeg testede positiv 5 dage før tid Og mine så meget ud såm dine der

Er rigtig glad på dine og mandens vegne

Og det var så lidt

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

NovaNataly skriver:

Jeg testede positiv 5 dage før tid Og mine så meget ud såm dine der

Er rigtig glad på dine og mandens vegne

Og det var så lidt

Tusinde tak 

Anmeld

19. juli 2011

Anonym

Anonym skriver:

Øv, det er jeg da ked af at høre

Det prøvede jeg også i sidste måned  Sidste  måned følte jeg mig tilgengæld ikke gravid, denne gang, er jeg ikke rigtig i tvivl mere....

Jeg satser, og håber på en endnu tydeligere test i morgen, og krydser for det snart er din tur 

uhh nej lad endelig være med at krydse finger....for vil bestemt ikke være gravid...har riglig med unger i forvejen og skal ikke have flere...

Anmeld

19. juli 2011

twinny

stort tillykke  sådan så min test også ud...

Anmeld

19. juli 2011

metski83

Så kan jeg også se stregen idag...

Du er gravid, TILLYKKE

Anmeld

19. juli 2011

Moar2011

jeg kan se at du er gravid tillykke

Anmeld

19. juli 2011

Muhmi

TILLYKKE!!!

Anmeld

19. juli 2011

IngenKoPåIsen

Anonym skriver:

Dit billede er smukt, og endda også en smule bekendt, men jeg kender altså ikke nogen fra Sindahl  (Tror jeg)

Det er da spændende hva 

Nu MÅ du afsløre hvem du er :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.