hjælp mig = du får gratis tegning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.375 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

MorTil2<3

Hej

Jeg har tegnet i mange år, og nu syns jeg det er på tide at få startet op, og få noget ud af det... Derfor vil jeg spørge om jeres hjælp.

Har du et billed du gerne vil have tegnet? Et billed som jeg gerne bagefter må bruge som ''reklame''. Hvis du kan li billedet, får du det gratis som tak for hjælpen.

Det kan være: Portræt, Hus, Streetart, Ide til tatovering, osv osv. Tegner det meste, farvelægger også efter ønsker, men det er helt op til dig.

JEG SKAL BRUGE CA. 5 ''FRIVILLIGE'' HEHE..

På forhånd mange tak

Efter ønske fra TS låses tråden hermed, da hun har fået opgaver nok indtil videre.
Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Mulle73

Det var da et helt fantastisk tilbud!

Men hvad hvis man ikke kan li billedet?

Anmeld

19. juli 2011

MorTil2<3

Mulle73 skriver:

Det var da et helt fantastisk tilbud!

Men hvad hvis man ikke kan li billedet?

Ja, så bliver det selvf ''destrueret''

Anmeld

19. juli 2011

lilledittemor

SnartMorTil2<3 skriver:

Hej

Jeg har tegnet i mange år, og nu syns jeg det er på tide at få startet op, og få noget ud af det... Derfor vil jeg spørge om jeres hjælp.

Har du et billed du gerne vil have tegnet? Et billed som jeg gerne bagefter må bruge som ''reklame''. Hvis du kan li billedet, får du det gratis som tak for hjælpen.

Det kan være: Portræt, Hus, Streetart, Ide til tatovering, osv osv. Tegner det meste, farvelægger også efter ønsker, men det er helt op til dig.

På forhånd mange tak

Jeg har et billede som du meget gerne må tegne

Anmeld

19. juli 2011

MorTil2<3

Ditte_Marie skriver:

Jeg har et billede som du meget gerne må tegne

Oka, må jeg også bruge det som reklame bagefter hvis du kan li det? Du kan sende til mig på annah@live.dk

Anmeld

19. juli 2011

Dinna88

Jeg er frisk Har rigtig mange billeder liggende. 

Anmeld

19. juli 2011

lilledittemor

SnartMorTil2<3 skriver:

Oka, må jeg også bruge det som reklame bagefter hvis du kan li det? Du kan sende til mig på annah@live.dk

Det må du i hvert fald
Sender et billede

Anmeld

19. juli 2011

Moar2011

Er det ligemeget hvad for et billede det er ? - tænker på feks et af lille fisen

Anmeld

19. juli 2011

ledermus

vil da gerne melde mig hvis det må være et billede af min søn Det ville jeg enormt gerne have tegnet

Anmeld

19. juli 2011

Mulle73

Jeg vil også gerne sende dig et billede af min søn. Kan jeg sende det herinde? Jeg er ny...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.