Er den der????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.071 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Giraffen

Hej Piger

Jeg er fanget på en ø med min kæreste og familie, så jeg har kun haft denne ene strimmeltest (D'oh!)

Anyways sku ha haft mens igår og testede i dag og synes den ser positiv ud, men har aldrig taget en strimmeltest før så har intet at sammenligne med - så hjææælp piger!!!

Iiih spændt på at høre hvad I synes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

NinaNymannMadsen

der mangler et billed aaf den. det bliver lidt svært at sige uden at kunne se den

Anmeld

19. juli 2011

Moar2011

Giraffen skriver:

Hej Piger

Jeg er fanget på en ø med min kæreste og familie, så jeg har kun haft denne ene strimmeltest (D'oh!)

Anyways sku ha haft mens igår og testede i dag og synes den ser positiv ud, men har aldrig taget en strimmeltest før så har intet at sammenligne med - så hjææælp piger!!!

billede

Anmeld

19. juli 2011

Chalala85

Billede

Anmeld

19. juli 2011

lisesp83

Jahh billede

Anmeld

19. juli 2011

Holm88

Giraffen skriver:

Hej Piger

Jeg mangler også billede

Anmeld

19. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Giraffen skriver:

Hej Piger

Eiiij, eg venter sååå spændt på et billede...

Anmeld

19. juli 2011

JuelZ

Giraffen skriver:

Hej Piger

Billed

Anmeld

19. juli 2011

Giraffen

Hej Piger

Det er det åndssvage net der er herovre - prøvede i en hel time at overføre billedet, meget uden held 

Nu prøver jeg lige igen og hvis ikke så må det desværre vente længe endnu

Min mor er nu informeret omkring situationen og jeg har bestilt nogle ekstra teste - min mor synes dog man først skal teste når man er 3 uger henne, meeeen det ka jeg nu ikke helt vente til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2011

Rosa

Giraffen skriver:

Hej Piger

Det er det åndssvage net der er herovre - prøvede i en hel time at overføre billedet, meget uden held 

Nu prøver jeg lige igen og hvis ikke så må det desværre vente længe endnu

Min mor er nu informeret omkring situationen og jeg har bestilt nogle ekstra teste - min mor synes dog man først skal teste når man er 3 uger henne, meeeen det ka jeg nu ikke helt vente til

Tillykke - du er gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.