Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Liljesilas

Jeg har et barn på 12 måneder og venter allerede mit næste barn.. Hvad gør man så med barnevogn? Min søn vil være omkring de 19 måneder når den næste kommer, så han bruger jo stadig barnevogn - især til at sove i når vi er ude... Skal jeg købe en tvillinge barnevogn? For ellers kan jeg jo ikke gå ud alene med børnene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Troldepussen

mayapigen skriver:

Jeg har et barn på 12 måneder og venter allerede mit næste barn.. Hvad gør man så med barnevogn? Min søn vil være omkring de 19 måneder når den næste kommer, så han bruger jo stadig barnevogn - især til at sove i når vi er ude... Skal jeg købe en tvillinge barnevogn? For ellers kan jeg jo ikke gå ud alene med børnene..

Altså jeg købte en ekstra Barnevogn til vores søn da han kom til verden, og skulle vi så ud at gå havde jeg et søskende sæde til vores datter... Det var først da vores søn begyndte i DP at begge barnevogne kom i brug, for hjemme nægtede de at sove ude begge 2, så vores datter sov også inde henne ved DP.

Anmeld

19. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har 17 mdr. imellem vores. Vi købte en billig barnevogn, så de havde hver deres at sove i. Derudover købte vi en tvillingeklapvogn som vi kunne bruge fra start af og den har vi brugt rigtig meget, og har ikke kunne undvære den.

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=8564

Anmeld

19. juli 2011

Liljesilas

Ok god ide, men det bliver måske besværligt når de skal sove så.. Ellers må man have rejsesengen med til den ene. Men jeg kunne enlig også forstille mig at den ældste ikke sover så godt ved siden af en anden.. 

Anmeld

19. juli 2011

Sommersko

Der er 14½ måned mellem mine to piger. Vi købte en extra barnevogn til lillesøster (en fin brugt odder) og et søskendesæde. Storesøster elsker at sidde oppe og kigge på hele verden.

synes en tvillingevogn er så stor, og man kan ikke komme ind nogle steder. Med det vi har gjort, er det nemt for mig at komme rundt med dem sammen.

Anmeld

19. juli 2011

NLME<3

mayapigen skriver:

Ok god ide, men det bliver måske besværligt når de skal sove så.. Ellers må man have rejsesengen med til den ene. Men jeg kunne enlig også forstille mig at den ældste ikke sover så godt ved siden af en anden.. 

hey jeg venter nr to til november og der er vores ældste søn 23 mdr. vi har købt en ny barnevogn til den lille ny. og så har vi købt en brugt tvillinge klapvogn til dem. men vi har købt den brugte klapvogn stor nok til at man kan komme en lift ind i den ene side, da den lille tut jo sover meget mere end storbror. så når vi er nogle steder så kan vi ligge den ene side helt ned og komme liften ind i så kan lille mand sove tror du ikke de måske vækker hinanden hvis de begge skal sove i den samme vogn? de sover jo nok ikke lige længe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.