Hvordan med amme-stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har ammet mit barn de første 5 dage fuldt ud, men nu har h*n spist mig levende! Jeg har dybe refter, bløder og det er en uudholdelig smerte, hver gang jeg ligger baby til.

jeg har de seneste dage pumpet ud og givet på flaske, men jeg har også et større barn herhjemme, jeg skal tænke på og ligeså snart far er færdig med barsel, står jeg alene med 2 små børn (begge under 1,5) så jeg vil hellere stoppe min mælkeproduktion og have mere tid til dem begge, end ikke at have tid til den store.

(bruger 30-45 min. hver gang jeg pumper ud og baby spiser hver 3. time )

Hvordan stopper jeg hurtigst produktionen?

kram den triste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Jeg har ammet mit barn de første 5 dage fuldt ud, men nu har h*n spist mig levende! Jeg har dybe refter, bløder og det er en uudholdelig smerte, hver gang jeg ligger baby til.

jeg har de seneste dage pumpet ud og givet på flaske, men jeg har også et større barn herhjemme, jeg skal tænke på og ligeså snart far er færdig med barsel, står jeg alene med 2 små børn (begge under 1,5) så jeg vil hellere stoppe min mælkeproduktion og have mere tid til dem begge, end ikke at have tid til den store.

(bruger 30-45 min. hver gang jeg pumper ud og baby spiser hver 3. time )

Hvordan stopper jeg hurtigst produktionen?

kram den triste

Du kan få piller mod det

Her er et link: http://www.ammenet.dk/wiki/ammestop-piller

Held og lykke

Anmeld

19. juli 2011

sne190810

Ring til din SP, eller kontakt det hospital du har født på. Der er tit sådan et amme-ambulatorium hvor man kan henvende sig de første 14 dage (kan ikke huske det præcist antal dage men det ca.) for at få hjælp til alt omkring amning af professionelle.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.