Livet, som det nu engang er :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Nalle

Uha, alle de beslutninger der skal tages, alle de ting man skal tænke på, alt det man skal overveje inden og efter.
HHvad kan man forlange andre skal kunne forstå, hvad nu hvis, hvad vil man byde sine børn, forstår andre det nu, osv. osv.

Godt vi er to om det, ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig, ved du er der for mig uanset hvad. Jeg elsker dig min skat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Darling<3

Nalle skriver:

Uha, alle de beslutninger der skal tages, alle de ting man skal tænke på, alt det man skal overveje inden og efter.
HHvad kan man forlange andre skal kunne forstå, hvad nu hvis, hvad vil man byde sine børn, forstår andre det nu, osv. osv.

Godt vi er to om det, ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig, ved du er der for mig uanset hvad. Jeg elsker dig min skat!

Årh, du er da rigtigt gået i kærligheden fodspor lige for tiden søde

Anmeld

19. juli 2011

Nalle

Honnie's Wife<3 skriver:

Årh, du er da rigtigt gået i kærligheden fodspor lige for tiden søde

Tja, sætter bare så stor pris på at jeg har Peter, det er ikke alle mænd der er som ham, han skal finde sig i meget, og gøre meget hvad angår børnene pga min ryg osv, og det vil han skulle resten af vores liv, men han acceptere det, og respektere det, og det er jeg bare så glad for, er så glad for at han er der for mig uanset hvad

Anmeld

19. juli 2011

Darling<3

Nalle skriver:

Tja, sætter bare så stor pris på at jeg har Peter, det er ikke alle mænd der er som ham, han skal finde sig i meget, og gøre meget hvad angår børnene pga min ryg osv, og det vil han skulle resten af vores liv, men han acceptere det, og respektere det, og det er jeg bare så glad for, er så glad for at han er der for mig uanset hvad

Hihi, det er sgu dejligt at du har Peter ved din side resten af livet søde, heltsikkert!!

Tror at de fleste fyre på hans alder ville blive skræmte af at stå i den sitiuation som han nu står i, men det er virkelig skønt at han nyder det!!

Man kan også se på billederne hvor meget han elsker jer allesammen!!

Anmeld

19. juli 2011

Nalle

Honnie's Wife<3 skriver:

Hihi, det er sgu dejligt at du har Peter ved din side resten af livet søde, heltsikkert!!

Tror at de fleste fyre på hans alder ville blive skræmte af at stå i den sitiuation som han nu står i, men det er virkelig skønt at han nyder det!!

Man kan også se på billederne hvor meget han elsker jer allesammen!!

Forstår heller ikke helt altid, jeg har været så heldig

Anmeld

19. juli 2011

Darling<3

Nalle skriver:

Forstår heller ikke helt altid, jeg har været så heldig

Nej det kan jeg da næsten godt forstår Han lyder jo faktisk til at være ALT for god Hehe..

Tror dog vi alle ønsker os den bedste og omsorgsfulde mand, ever!

Anmeld

19. juli 2011

Nalle

Honnie's Wife<3 skriver:

Nej det kan jeg da næsten godt forstår Han lyder jo faktisk til at være ALT for god Hehe..

Tror dog vi alle ønsker os den bedste og omsorgsfulde mand, ever!

Hehe, men jeg er sku glad for ham!
Han gør bare alting meget nemmere for mig.

Anmeld

19. juli 2011

Darling<3

Nalle skriver:

Hehe, men jeg er sku glad for ham!
Han gør bare alting meget nemmere for mig.

Du er sku heldig smukke!!

Anmeld

19. juli 2011

Nalle

Honnie's Wife<3 skriver:

Du er sku heldig smukke!!

Jae, det er jeg ihvertfald.

Ville helt sikkert ønske for alle kvinder de var lige så lykkelige som mig

Anmeld

19. juli 2011

Darling<3

Nalle skriver:

Jae, det er jeg ihvertfald.

Ville helt sikkert ønske for alle kvinder de var lige så lykkelige som mig

Du skal da være velkommen til at sende en smule lykke mod mig Hehe..

Burde du ikke ligge og putte med din prins??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.